همانطور که می دانید ایران از بزرگترین تولید کنندگان زعفران در دنیا می باشد و سالانه مقدار زیادی از آن را برای صادرات به کشورهای دیگر می فرستد از مهمترین چیزی که باعث شده این محصول مشتری خوبی داشته باشد بسته بندی مناسب آن است. ظرف خاتم کاری زعفران از نمونه های شیک و مدرن این بسته بندی می باشد که از هنرهای قدیمی ایرانیان به شمار می رود. عرضه کننده این کالا آن را با بهترین نقش و نگار به مشتری عرضه می کند.

عرضه کننده ظرف خاتم کاری زعفران

سایز های ظرف خاتم کاری زعفران

سایز های ظرف خاتم کاری زعفران خاتم کاری هنری است که در گذشته تا به امروز در کشور رواج دارد و در هر خانه ای نمونه های مختلف ان به چشم می خورد و در سایزهای کوچک تا بزرگ تهیه شده است. در مورد این محصول نیز همین مسئله دیده شده است و هنگام خرید زعفران انواع سایزهای آن را خواهید دید.

سایز های ظرف خاتم کاری زعفران متفاوت است برخی از این ظرف ها دارای قطر های بزرگی هستند و برخی قطر کمتری دارند که اندازه متفاوتی از زعفران را در خود جای می گیرد. ارتفاع و طول این ظرف هم می توان با هم تفاوت داشته باشد در برخی از این ظرف ها ارتفاع در دو سانت است و در برخی دیگر ارتفاع تا ده سانت هم دیده می شود که بنا بر احتیاج می توان هر کدام از انها را خریداری کرد.

این زعفران خود به شکل زیبای است که به نام طلای سرخ معروف است و هنگامی که در درون این ظرف ها قرار می گیرد زیبایی دو چندانی دارد، مشتری را به سوی خود جذب می کند و بعد از آنکه زعفران آن نیز تمام شد می توان با توجه به سایز کوچک یا بزرگ بودنش از آن به عنوان یک ظرف ادویه یا هر موادی دیگر استفاده کرد.

فروشنده ظرف خاتم کاری زعفران

فروشنده ظرف خاتم کاری زعفران برای بسته بندی کردن زعفران مدل های زیادی از بسته موجود است که می توان از آن استفاده کرد. این بسته بندی می تواند به این ترتیب باشد:

  • بسته بندی ظرف خاتم کاری
  • بسته بندی پاکتی 
  • بسته بندی دلقی یا شیشه ای 
  • بسته بندی پلاستیکی 

در میان این نوع بسته بندی ها ظرف خاتم کاری بهترین مورد می باشد زیرا آن بیشتر مشتری پسند است و مرغوبیت و کیفیت بهتری دارد.

برای خرید این کالا می توانید از فروشنده ظرف خاتم کاری زعفران بخواهید راهنمایی لازم را برای شما انجام دهد تا متناسب با نیازی که دارید جنس مورد نظر را به شما تحویل دهد تا با یک بسته بندی شیک و مدرن زعفران خود را رهای بازارهای داخلی و خارجی کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *