در خانه های ایرانی تابلو های متفاوتی برای زیبایی محیط به چشم می خورد که گاه مدرن و گاهی هم سنتی هستند، این قضیه به سلیقه صاحب خانه بر می گردد که البته در بیشتر موارد این خانم ها هستند که به زیبایی دیوار ها در اتاق ها و پذیرایی اهمیت می دهند. تابلو های خاتم کاری امروزه توجه عده زیادی را به خود جلب کرده و به کسب و کار فروشندگان تابلو خاتم کاری شده رونق تازه ای بخشیده است.فروشندگان تابلو خاتم کاری شده

انواع طرح های تابلو خاتم کاری شده

انواع طرح های تابلو خاتم کاری شده تابلو های خاتم کاری شده مانند سایر تولیدات هنری در مدل ها، طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و در بازار به فروش می رسد. افراد با توجه به سلیقه شخصی و دکوراسیونی که می خواهند طراحی کنند از بین هزاران طرح های تابلو خاتم کاری زیبا به تعدادی که خودشان بخواهند خریداری می نمایند.

قرینه بودن اشکال هندسی و تمیز رسم شدن و رنگ شدن آن ها از ویژگی های مهمی است که یک هنرمند باید برای آن که اثر ماندگاری خلق کند مد نظر داشته باشد، همچنین خریداران این اشیاء نفیس هم باید به مواردی که ذکر شد در هنگام خرید توجه داشته باشند.

استفاده از قطعات مس و برنج در خاتم کاری باعث حفظ اصالت این اثر فوق العاده زیبا می شود. اگر محصول خاتم کاری شده ای که خریداری کرده اید پس از مدتی رنگ خود را از دست داد و یا اشکال روی آن از هیچونه تقارن و هماهنگی ای برخوردار نبود شک نکنید که این محصول تقلبی بوده است.

قیمت خرید تابلو خاتم کاری شده

قیمت خرید تابلو خاتم کاری شده خاتم کاری یک هنر اصیل ایرانی است که به رسم اشکال گوناگون هندسی و متقارن بر روی چوب، استخوان و یا فلزات انجام می شود. چوب هایی مانند: آبنوس، فوفل، گردو، نارنج، افرا، تبریزی و چوب عناب برای انجام خاتم کاری بسیار مناسب هستند و استفاده می شوند. حتما برایتان سوال است که از چه استخوان هایی استفاده می شود؟ پاسخ شما بسیار ساده است، آج فیل، اسب و شتر بسیار برای این هنر جذاب بوده و نتیجه فوق العاده شگفت انگیزی در پایان کار به همراه خواهد داشت. در بین فلزات هم مفتول های برنج و مس و طلا معمولا کاربرد بیشتری دارد. صنایع دستی به خصوص خاتم کاری اصفهان دارای شهرت جهانی است و همه ساله عده بسیاری از کشور های مختلف به عنوان توریست با خریداری این نوع محصولات به کسب و کار خاتم کاری رونق تازه ای می بخشند.

قیمت خرید تابلو خاتم کاری شده هیچوقت ثابت نیست زیرا بستگی به نوع چوب و میزان زحمتی که برای تولید این اثر هنری زیبا کشیده شده است دارد، با کمی تحقیق در بین فروشندگان خاتم کاری می توانید به یک قیمت نسبی دست پیدا کنید تا انتخاب برای شما آسان تر شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *