انسان در زمان های گذشته سعی بر آن داشته تا ظروفی را طراحی کند تا مورد استقبال خریداران قرار بگیرد. هر ظرفی که ساخته می شد بر اساس نیاز آن روز به کار میرفت . با زیاد شدن جمعیت ساخت انواع و اقسام مدل های مختلف ظروف آغاز شد. از ظروف سفالی گرفته تا مسی و برنجی و ظرف خاتم کاری که با طرح ها و رنگهای گوناگون به بازار عرضه می‌شد. تولید کننده ظرف خاتم کاری زعفران نیز جزو همین دسته است. طرح این ظروف بسیار چشم نواز است. 

تولید کننده ظرف خاتم کاری زعفران

مقاومت ظرف خاتم کاری زعفران

مقاومت ظرف خاتم کاری زعفران خاتم کاری هنر مخصوص ایرانیان است ، که به سراسر جهان عرضه می شود. نقش و نگارهای سنتی این ظروف ، هنر برتر ایرانیان را در جهان به اثبات می رساند. جنس این ظروف از فلز است ، که خیلی مقاوم و بادوام است. و یکی از دلایلی که باعث استقبال از آن ها شده است، نقش و نگاریهای است که روی این ظروف به کار رفته است. جنس دیگری که برای این ظروف انتخاب می شود از چوب یا مقوای بادوام است. هنگامی که نام شخص نگار گر روی ان حک می شود زیبایی آن را دو چندان می کند. اندازه این ظرفها از ۱ گرمی تا ۱۵ گرمی را در بر می گیرد. و حتی وزن یک کیلویی آن هم در بازار موجود است. مقاومت ظرف خاتم کاری زعفران یکی از علت هایی که که مورد استقبال مردم قرار گرفته است. از سایزهای بزرگتر این ظروف می توان برای بسته بندی انواع خشکبار و آجیل و میوه های خشک استفاده کرد. 

فروش مستقیم ظرف خاتم کاری زعفران

فروش مستقیم ظرف خاتم کاری زعفران قیمت ظروف خاتم کاری زعفران برای شرکت هایی که رقیب یکدیگرند بسیار مهم می باشد. با توجه به قیمت ارز نرخ این ظروف ثابت نیست. لازم به ذکر است برای خرید ارزان تر ، می توان این ظروف را به صورت عمده از مراکز تولید زعفران تهیه کرد. زیبایی این ظروف ، و یاقوت سرخ ایران در دل آن ، باعث میشود چشم هر بیننده ای به آن خیره شود. فروش مستقیم ظرف خاتم کاری زعفران در بازار هم به صورت حضوری و هم اینترنتی انجام می شود. 

ظروف خاتم کاری انواع گوناگونی دارد که عبارتند از؛

* ظروف خاتم کاری طرح سبز رنگ

* ظروف خاتم کاری طرح ترمه

* ظروف خاتم کاری طرح آبی فیروزه ای

* ظروف خاتم کاری طرح گل زعفران

مقاومت ظرف خاتم بسیار بالاست. نقش و نگارهای زیبای این ظروف یادآور آداب ،  و رسم و رسوم ایرانیان بوده و همین هنر است که باعث فروش بالای این ظروف می شود. یکی از راه های خرید این ظروف به صورت آنلاین است که در کمترین زمان می توان آن را تحویل گرفت. یکی دیگر از کاربردهای این ظروف خاتم کاری برای بسته بندی انواع شیرینی های سنتی مثل، گز ، سوهان و باقلوا است. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *