ظرف خاتم کاری زعفران یکی از نمونه های ظروف تزئینی به شمار می آید که توسط هنرمندان صنایع دستی در شهرهای مختلفی از جمله اصفهان تولید و عرضه می شوند. برای خرید عمده ظرف خاتم کاری زعفران، می توان با تولید کننده های آن به صورت مستقیم ارتباط برقرار کرد. 

خرید عمده ظرف خاتم کاری زعفران

طرح های ظرف خاتم کاری زعفران

طرح های ظرف خاتم کاری زعفران استفاده از ظرف های خاتم کاری برای زعفران بیشتر از گذشته شده است و دلیل آن نیز تنوعی است که در تولید انواع ظروف خاتم کاری زعفران در چند سال اخیر ایجاد شده است و در طرح ها و رنگهای متفاوت در بازار عرضه می شود. 

در ایجاد طرح های ظرف خاتم کاری، از اشکال هندسی استفاده می شود که تنوع در کنار هم قرار گرفتن این اشکال بسیار زیاد است و طرح های زیبا و جذاب، پیچیدگی بیشتری دارند و در رنگ آمیزی نیز از انواع رنگهای ساده و ترکیبی استفاده می کنند. 

یکی از موارد بسیار مهم در فروش زعفران، بسته بندی آن است و تأثیر بسیار زیادی در میزان فروش شرکتها دارد به همین دلیل بسیاری از شرکتهای عرضه کننده زعفران برای بسته بندی محصولات خود به ویژه در عرضه نمونه های صادراتی از ظروف خاتم استفاده می کنند که نشان دهنده فرهنگ اصیل ایرانی نیز هستند. 

علاوه بر تنوع طرح های ظروف خاتم کاری زعفران، اندازه و حجم این ظروف نیز بسیار متنوع است و می توان در حجم های مختلف، زعفران را در آن بسته بندی کرد. 

عرضه کننده ظرف خاتم کاری زعفران

عرضه کننده ظرف خاتم کاری زعفران شرکتهای عرضه ظرف خاتم زعفران در شهرهایی مانند اصفهان که قطب اصلی هنر خاتم کاری در کشور است و یا در شهرهای بزرگی مانند تهران بسیار زیاد است و هر کدام از آنها سعی دارند محصول خود را با توجه به نیاز مشتری در بازارهای زیادی عرضه کنند. 

مشتریان اصلی این شرکتها اکثراً تولیدکننده ها و عرضه کننده های زعفران در کشور هستند که محصول را در حجم های بالا و در اندازه های متفاوت خریداری می کنند. 

خرید در حجم های بالا از عرضه کننده های ظروف خاتم کاری زعفران باعث می شود تا مشتری محصول را با قیمت ارزان تری خریداری کند و همچنین این امکان را به تولید کننده های زعفران می دهد که محصول را با توجه به سلیقه خود سفارش دهند. 

علاوه بر مشتریان داخل کشور، افراد و شرکت های زیادی در خارج از مرزهای ایران نیز مخاطبان اصلی ظروف خاتم کاری زعفران هستند و عرضه کننده های این محصول با استفاده از اینترنت و روش های مدرن فروش توانسته اند محصولات خود را در بازارهای مختلف بین المللی عرضه کنند. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *