عرضه تابلو قلمزنی گل و مرغ 40 در 30 توسط نمایندگی های مربوطه در داخل کشور انجام می گیرد این هنر از جذابیت های خاصی برخوردار می باشد که باعث شده مشتریان زیادی برای خرید آن در کشور اقدام کنند. جنس این تابلو های از مس بوده است که نشان دهنده ویژگی های منحصر به فرد تابلو های مورد نظر را نشان می دهد. هنرمندان برای این که کیفیت کار خود را افزایش دهند بر روی تابلو از روکش لعابی نیز استفاده می کنند. 

عرضه تابلو قلمزنی گل و مرغ 40*30

قیمت نهایی تابلو قلمزنی گل و مرغ

قیمت نهایی تابلو قلمزنی گل و مرغ قیمت نهایی تابلو قلمزنی گل و مرغ که از آن به عنوان اثر درویشی یاد می شود در نمایندگی های عرضه کننده درج شده است برای این که محیط زندگی خود را دل نشین تر کنید می توانید از این تابلو ها استفاده نمایید. موارد کاربردی این تابلو در داخل کشور به صورت تزئینی بوده است و مشتریان با نصب کردن این تابلو بر روی دیواری منزل جذابیت خوبی را در منزل خود خلق می کنند. 

وزن این تابل وهای به طور معمول 8 کیلوگرم بوده است که البته نمی توان به طور یقین ادعا کرد که همه این تابلو ها دارای این مقدار وزن می باشند چون تابلو های مورد نظر در انواع سایز ها و اندازه های ساخته شده است که هر کدام یک وزن خاص خود را دارای می باشند. 

نوع طرح به کار رفته در این تابلو ها همان طور که گفته شده گل و مرغ بوده است که این طرح ها نیز در سطح کشور مشتریان خاص خود را به همراه دارند. لعابی که بر ریو این تابل وها به کار برده می شود از نوع قلع می باشد. 

نام صاحب این اثر نیز با توجه به ویژگی هایی که در این طرح نهفته است با عنوان اثر درویشی بوده است که در حال حاضر در سطح دنیا علاقمندان خاص خود را دارای می باشد. 

محل تولید این تابلو های نیز در استان اصفهان بوده است این منطقه از نظر هنر های سنتی در داخل کشور پتانسیل کافی را داشته است و به همین دلیل اکثر هنر های موجود در سطح بازار برای این منطقه می باشند. 

قاب این تابلو از پلی استر مقاوم طراحی شده است و به راحتی دجار شکستگی قرار نمی گیرد. خرید تابلو قلمزنی نیز بهتر است که به صورت بدون واسطه در سطح بازار صورت گیرد. علاقمندان به راحتی می توانند این تابلو را از شرکت های سازنده سفارش دهند. در این صورت قیمت تابلو قلمزنی نیز مناسب خواهد بود. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *