خاتم کاری یک هنر سنتی است که در نزد ایرانیان است و دارای تنوع بسیار زیاد و گوناگونی است و نوعی صنایع دستی شناخته شده که توسط دست هنرمندان ایرانی ساخته می شود که با وصل کردن چند تکه مثلث شکل به صورت ماهرانه در کنار هم به وجود می آید. که یکی از انواع خاتم کاری، قاب خاتم کاری است.  ارائه کننده قاب خاتم کاری اعلا در سایت های مربوط به آن با تنوع در سراسر کشور عرضه می کنند.

ارائه کننده قاب خاتم کاری اعلا

طرح های قاب خاتم کاری شده

طرح های قاب خاتم کاری شده طرح های قاب خاتم کاری شده یکی از انواع خاتم کاری است که مورد استقبال مردم کشور ما شده است که این هنر بیشتر در شیراز و اصفهان است که اکثرا روی چوب و فلز و استخوان حیوانات از جمله شتر واسب استفاده می شود.

قاب خاتم کاری که از ابعاد مختلفی طراحی شده است و سایز متفاوتی دارد. قاب خاتم کاری را می توان از روی گل های که هنرمندان در آن طراحی کرده اند تقسیم بندی کرد مثلا یکی گل و دو گل و سه گل است. هر چه تعداد گل ها بیشتر باشد ارزش و قیمت بالای برخوردار است. در ساخت قاب خاتم کاری در بعضی وقت ها قلم زنی نیز به این هنر اضافه می شود که ترکیب این دو هنر جلوه خاصی به خاتم کاری می دهد.

اگر شما بخواهید برای یک عزیز ی هدیه بگیرید که برایتان ارزشمند است ما به شما قاب خاتم کاری را پیشنهاد می کنیم که بسیار زیبا است. امروز با وجود این همه وسایل مدرن این وسایل سنتی هنوز در جایگاه خود هستند و وبینده خیره ای این هنر زیبا می شود وطرفداران زیادی دارند . 

قیمت خرید قاب خاتم کاری اعلا

قیمت خرید قاب خاتم کاری اعلا قیمت خرید قاب خاتم اعلا را از سایت های مربوط به آن با کیفیت بالا و متنوع و برند های معتبر در سراسر کشور ودر خارج از کشور مشاهد و عرضه و صادر می کنند.

سایت ها از تولید کنند گان قاب های خاتم کاری را به صورت عمده خریداری می کنند .آنها را با قیمت مقطوع و با کیفیت به صورت کلی و جزئی در اختیار مشتریان عرضه می کند و ما برای خرید این محصول از طریق سایت ها به وسیله اینترنت به اندازه دلخواه خود سفارش می دهیم و سایت ها در اسرع وقت در کوتاه ترین زمان آن را درب منزل تحویل می دهد.

وقتی ما از طریق سایت خریداری می کنیم دست دلالان و واسطه ها را از این ماجرا قط می کنیم و یک خرید مطمئن و غیر حضوری را تجربه می کنیم. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *