قاب خاتم کاری اعلا در فروشگاه ما با بهترین قیمت به مشتریان و علاقه مندان به این نوع قاب های سنتی عرضه می شود. این قاب ها در طرح های مختلفی تولید و فروخته می شود و مشتری می تواند بر اساس سلیقه خود و همچنین میزان بودجه ای که دارد، نوع و سایز آن را انتخاب و سفارش دهد. قاب های خاتم کاری از جمله صنایع دستی ایرانی محبوب بوده که بهترین نوع آن با طرح های برجسته در اصفهان تولید و به فروش می رسد.

فروشگاه فروش قاب خاتم کاری اعلا

طرح های قاب خاتم کاری کدام است؟

طرح های قاب خاتم کاری کدام است؟ امروزه از طرح های مختلفی برای قاب های خاتم کاری شده استفاده می شود. طرح های قاب خاتم که بیشترین فروش را دارند شامل پلاک قلم زنی، پلاک مسی، طرح گل و مرغ، حاشیه های شبکه بری شده چوبی و… می باشد. این طرح ها با بالاترین ظرافت و به وسیله قلم های مخصوص توسط استادکاران حرفه ای خلق می شوند. انواع طرح های برجسته آن را می توانید در پشت ویترین مغازه های فروش صنایع دستی مشاهده کنید.

ماندگارترین نقش و طرح های خاتم کاری شده معمولا به صورت اشکال هندسی منظم بوده که از قرار دادن مثلث های کوچک هم اندازه در کنار یکدیگر  شکل می گیرند. جنس این مثلث ها از چوب، فلز و استخوان است. هرچه این تعداد این مثلث ها ریزتر و ظریف تر باشد، قاب خاتم تولید شده، مرغوب تر و ظاهر جذابتری دارد.

در ایجاد طرح های خاتم از انواع چوب مانند چوب آبنوس، گردو، عناب و… استفاده می شود. برای مثلث ها از استخوان هایی مانند استخوان شتر، اسب و عاج فیل که بسیار مستحکم هستند، استفاده می کنند. برای وصل کردن آنها به یکدیگر نیز فلزهای مفتولی مانند برنج، آلومینیوم و در برخی از انواع قاب ها از نقره برای ظرافت بیشتر کمک می گیرند.

خرید عمده قاب خاتم کاری اعلا

خرید عمده قاب خاتم کاری اعلا

خرید قاب خاتم کاری اعلا را می توانید مستقیما از طریق سایت ما انجام دهید. امکان خرید به صورت عمده هم وجود دارد و خریداران می توانند در هر کجای کشور که حضور دارند، سفارشات خود را به صورت آنلاین ثبت کنند. چون فروش بدون واسطه صورت می گیرد، قیمت انواع این قاب ها بسیار مناسب تر از قیمت آن در سطح بازار و فروشگاه های سطح شهر است.

می توانید با یک هزینه متعادل تر خریدتان را انجام دهید. این نوع قاب ها در ابعاد مختلف کوچک، بزرگ و متوسط در سایت موجود بوده و شما می توانید بر اساس میزان هزینه ای که می خواهید انجام دهید، ابعاد قاب را انتخاب نمایید. قاب های خاتم کاری بهترین هدیه برای کسانی است که دوستشان دارید و می خواهید از طرف خود برای آنها یادگاری خریداری کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *