عرضه کنندگان قاب آینه خاتم کاری شده، اساس فعالیت خود را بر ایجاد یک فضای مناسب جهت دستیابی علاقه مندان به محصولات خاتم کاری قرار داده اند. مراکز آنها معمولاً با استفاده از انواع گوناگون این محصولات به بهترین شکل ممکن آماده ارائه خدمات به مشتریان خواهد بود؛ یکی از روشهای خریدی که این واحدها در نظر گرفته اند خرید اینترنتی ست. اگر مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در این باره هستید حتماً با ما تماس بگیرید.

عرضه کننده قاب آینه خاتم کاری

مشخصات قاب آینه خاتم کاری شده

مشخصات قاب آینه خاتم کاری شده در خاتم کاری، هنرمندان اشکال مختلف هندسی را با قراردادن مثلثها در کنار هم می سازند. این مثلثها را که عمدتاً از جنس چوب یا فلز هستند، به گونه ای منظم در طراحی خود قرار می دهند که به بهترین شکل ممکن، سطح هندسی را پوشش داده و نمایی بسیار جذاب بسازد.
گفته شده هر اندازه مثلثهای به کار رفته در اجرا طرح، کوچکتر باشد، محصول نهایی ظریفتر و در نتیجه گرانبهاتر خواهد بود.
پیشینه این هنر به صدها سال پیش در ایران باز می گردد. امروزه نیز در طرحهای متنوع آن را بر روی انواع اشیاء از جمله آینه ها به خوبی می توان مشاهده کرد.
خاتم کاری که در واقع حاشیه آینه را شامل می شود، به شکل هندسی مستطیل خواهد بود. از مشخصات بارز انواع آینه خاتم کاری می توان به زیبایی منحصر به فرد و جذابیت بصری بسیار بالای آن اشاره کرد. این امر استفاده از این آینه را در دکوراسیون منازل و در فضاهای مختلف آن من جمله پذیرایی به ما یادآور می شود.
دیگر شاخصه آینه خاتم کاری شده ارزش فرهنگی و هنری آن است؛ هنرمندی که بتواند یک آینه ساده را با استفاده از هنری اصیل و سنتی به نام خاتم کاری، تزئین نماید، بدون شک لایق ستایش است.
در اولین نگاه به این آینه ناخداگاه به یاد سنتهای دیرینه و تمدنهای کهن می افتیم که در نوع خود می تواند جذاب باشد. به علاوه که آینه کالایی کاربردی و ضروری ست که در طول روز بارها ممکن است آن را ببینیم.
یکنواختی و همسانی رنگها و مصالحی که در خاتم کاری آینه به کار رفته است، همچنین قرینگی اشیاء و سطح صاف و صیقلی آن از دیگر خصوصیات آینه خاتم کاری شده می باشد. معمولاً در این طرح هیچ مکان خالی دیده نمی شود و اگر نقطه ای از آن ترمیم شده باشد با مهارت هنرمند به خوبی پوشانده شده است.

فروشنده قاب آینه خاتم کاری شده

فروشنده قاب آینه خاتم کاری شده با توجه به مشخصات قاب آینه می توان اینطور نتیجه گرفت که این محصول به خوبی می تواند شاخصها و انتظارات لازم از یک آینه درجه یک را رفع نماید.
فروشنده قاب آینه خاتم ابعاد مختلفی از آن را برای ارائه به مشتریان در اختیار دارد و بر اساس نیاز و سلیقه مشتریان زمینه دسترسی آسان و سریع این محصول زیبا و شگفت انگیز را فراهم می نماید.
البته این تنوع نه تنها در ابعاد بلکه در طرح و رنگ انواع آینه خاتم کاری شده نیز اعمال می شود که فضای مناسبی از انتخاب را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *