از محصولات نفیس صادراتی، تابلوهای قلم زنی می باشند. تابلو قلم زنی نفیس صادراتی که در ابعاد متفاوت ارائه می شود دارای طرح های گوناگونی است. به دلیل زیبایی بسیار زیاد این نوع تابلوها، توجه به آن ها بسیار زیاد بوده و افراد ارزش زیادی برای آن ها قائل هستند. قیمت هر نوع از آن ها بر اساس طرح و ابعادی که دارند متفاوت است. 

ارائه تابلو قلم زنی نفیس صادراتی

مشخصات تابلو قلم زنی نفیس

مشخصات تابلو قلم زنی نفیس  تابلوهای قلم زنی یکی از صنایع دستی نفیس محسوب می شوند که تولید آن در استان اصفهان بیشتر است. این محصولات دارای مشخصات فوق العاده هستند. 

از جمله مشخصات تابلو نفیس قلم زنی می توان موارد زیر را نام برد:

  • طول، عرض و ارتفاع متفاوت
  • مقاومت بالا
  • دارای جنس های مختلف
  • نقوش گوناگون
  • قیمت مناسب

امروزه یکی از بهترین دکوری ها را می توان به تابلو قلم زنی نفیس اختصاص داد چرا که در نزد بسیاری از مشتریان محبوب هستند. این نوع تابلوها از جنس مس، طلا، نقره و یا برنز می باشند. اما به دلایل متعددی اغلب فلز نقره را برای این کار انتخاب می کنند. 

اصفهان که یکی از شهرهای تولید کننده بهترین تابلوهای قلم زنی است، این محصول را در حجم عمده صادرات می کند. در انتخاب این نوع تابلوها در ابتدا می توانید تمامی مشخصات آن را از فروشنده درخواست کرده تا بتوانید نوع مناسبی از آن را خریداری کنید. 

فروش تابلو قلم زنی نفیس صادراتی

فروش تابلو قلم زنی نفیس صادراتی تابلو قلم زنی نفبس از جمله کالاهای صادراتی بوده که فروش بالایی در این بخش دارند. نقوش این تابلوها با استفاده از قلم های متفاوتی بر روی صفحه هایی از نقره و یا طلا ایجاد می شوند. 

طرح های تابلو قلم زنی متفاوت است و اغلب برای صادرات این محصول نقوش زیباتر انتخاب می شوند. امروزه فروش تابلو قلم زنی در سراسر کشور امکان پذیر است. 

ما در این مجموعه بهترین نوع از تابلوهای قلم زنی را که دارای نقوش برجسته هستند با قیمت های متعارفی عرضه می کنیم. خریدی ارزان را با ما تجربه کنید. 

برای جلوگیری از سیاه شدن تابلوهایی از جنس نقره، روی آن ها را با شیشه پوشانده و به فروش می رسانند. تابلو قلم زنی دارای قدمتی طولانی بوده و یکی از صنایع دستی این کشور محسوب می شود. 

ایجاد طرح های نوین و زیبا توسط قلم کاران خلاق، زمینه را برای فروش بیشتر مهیا نموده است. از این پس می توانید تمانی نقوش جدید را در سایت مشاهده کنید. 

تفاوت در طول و عرض و همچنین ارتفاع این تابلوها در قیمت فروش آن ها بسیار موثر است. هر چه تابلوها دارای نقوش پیچیده ای باشند قیمت بالاتری خواهند داشت. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *