مرکز پخش تابلو قلم زنی وان یکاد به عنوان یکی از مراکز ارائه کننده آثار هنری و ارزشمند، تمامی محصولات خود را در طرح و سایز مختلف با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد. جهت خرید می توانید این محصول را از طریق سایت خریداری نمایید.

مرکز پخش تابلو قلم زنی وان یکاد

مدل های تابلو قلم زنی مسی

مدل های تابلو قلم زنی مسی تابلو قلم زنی شده یکی از بهترین و بی نظیر ترین آثار هنری در کشور می باشد که هنر اصیل کشور را به نمایش می گذارد. انواع مدل های تابلو قلم زنی روی مس، چوب و دیگر فلزات انجام می شود. تابلو مسی به دلیل ارزش بالایی که دارد بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است و همچنین وجود مس در این تابلو طرح و رنگی عالی به نقوش آن می دهد و انرژی منفی را از منزل دور می کند.
مدل های تابلو مسی شامل، وان یکاد، آیات دیگر قرآن، طرح خطی، گل و بلبل و… می باشد که این تابلو ها اثر استادان مجرب ایرانی می باشد که با هوش و ذکاوت طراحی شده است.
فلز مس با قرار گرفتن در کنار هنر قلم زنی یک محصول بسیار ارزش تولید می کند که از طریق قاب های شیشه ای از آن ها محافظت می شود که دچار گردو غبار و آلودگی نشوند. به همین دلیل کیفیت این محصول بسیار عالی می باشد و با سایر  کارها قابل مقایسه نیست.
مدل های تابلو قلم زنی مسی به قدری تنوع است که انتخاب بین آن ها کار سختی می باشد ولی همین تنوع باعث شده که هر کسی با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل خود بهترین نوع آن را انتخاب کند.
یکی از پر فروش ترین نوع این تابلو ها، تابلوی وان یکاد می باشد که در طراحی این تابلو از هنر خطاطی، قلم زنی و نقاشی استفاده شده است و ارزش آن را بالا برده است.
شما می توانید از این تابلو ها به عنوان تزئین دیوار منزل خود استفاده کنید و یا به عنوان یک هدیه گران بها به کسی که دوستش دارید تقدیم کنید.

ارائه کننده تابلو قلم زنی وان یکاد

ارائه کننده تابلو قلم زنی وان یکاد ارائه کننده تابلو قلم زنی وان یکاد، انواع مدل های گوناگون این محصول را در سایز و رنگ های متنوعی به بازار وارد می کند که با تمامی سلیقه ها متناسب می باشد.
ارائه تابلو قلم زنی در مرکز ما به صورت مستقیم و با قیمتی مناسب انجام می شود و شما می توانید از طریق درگاه اینترنتی یا شماره های ثبت شده در پایین صفحه با ما ارتباط برقرار کنید و محصول مورد نظر را با بهترین کیفیت، با خیالی آسوده تحویل بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *