یکی از سرگرمی های قدیمی که در واقع نوعی بازی فکری هم به شمار می رود، تخته نرد است. این محصول را از جنس های گوناگونی می سازند که برخی از آنان ساده و بعضی دیگر دارای نقش و نگارهای ویژه ای هستند. اما از مرکز پخش تخته نرد خاتم گرد، می‌ توان کالا را با قیمت ارزان و کیفیت درجه یک، تهیه کرد.

مرکز پخش تخته نرد خاتم گرد

ابعاد تخته نرد گرد خاتم کاری شده

ابعاد تخته نرد گرد خاتم کاری شده در دنیا بازی تخته نرد، معروف است. این محصول را در ایران، به اشکال مختلفی می سازند که نوع سنتی آن، زیبایی خاصی داشته و از جانبی، بسیار محکم می باشد. اما ابعاد تخته نرد گرد خاتم کاری شده، متفاوت است و نوع استاندارد با این سایزها ارائه می شود:

  • سایز 40*40
  • سایز 50*50
  • سایز 60*60

البته امکان سفارش نوع بزرگتر و یا کوچکتر که به مسافرتی هم معروف است، وجود دارد. تخته های نام برده شده، ضخامت هایی مانند 3 یا 4 میلیمتر دارند. گفتنی است که چنین کالاهایی را از جنس چوب و پلاستیک های مرغوب می سازند. نوع چوب آن ارزش زیادی دارد که به صورت نقش دار ارائه می گردد.

بیشتر از چوب گیلاس، گردو، راش و غیره در ساخت این کالاها استفاده می شود. همچنین خاتم کاری هایی که روی تخته ها مشاهده می کنید، به وسیله دست یا ماشینی حک‌ می گردند. طبعاً نوع دستی در زمره بهترین محصولات قرار می گیرد که در کنار ارزش مادی، از جنبه معنوی هم اهمیت زیادی دارد.

به هر حال، تخته نرد بازی دو نفره است که با حرکت دادن مهره ها بر اساس شماره هایی که تاس نشان می دهد، انجام می شود. اما این که چگونه بهترین محصول را باید تهیه کرد، ما در بخش بعدی پیرامون موضوع صحبت می کنیم.

راهنمای خرید تخته نرد خاتم گرد

راهنمای خرید تخته نرد خاتم گرد هر کالایی را که می خواهید تهیه کنید، باید جنبه های مختلف آن را در نظر بگیرید که شامل کیفیت، ابعاد، جنس و قیمت می شود. ما هم در این بخش به نکاتی می ‌خواهیم بپردازیم که در واقع، راهنمای خرید تخته نرد خاتم گرد محسوب می گردد.

یک محصول خوب، باید از مواد اولیه ‌عالی تولید شده باشد. یعنی چوب یا هر جنس دیگری که جهت ساخت تخته در نظر گرفته اند، بایستی کیفیت ایده آل را داشته و در هنگام کار، رنگ آن از بین نرود. البته این موضوع تنها مسئله اصلی نیست، بلکه تاس ها هم باید جنس شان با کیفیت باشد. بیشتر از استخوان، این محصولات را درست می کنند.

در کل، خرید را از مرجع اصلی انجام دهید که به نحوی، کالا را تضمین شده به فروش می رساند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *