در مرکز خرید ما تخته نرد خاتم کاری شده در طرح های متنوعی برای فروش عرضه می شود. تخته نرد با طرح های خاتم کاری شده یکی از صنایع دستی ایرانی محسوب شده که تولید آن قدمتی بیش از 70 سال دارد. بهترین نمونه های آن را می توانید در بازار سنتی اصفهان بیابید. خرید این محصول را می توانید به صورت اینترنتی هم انجام دهید. در سایت طرح های منحصر به فرد خاتم کاری شده بر روی این تخته ها با قیمت مناسب برای سلایق مختلف وجود دارد.

مرکز خرید تخته نرد خاتم کاری شده

ویژگی های ظاهری تخته نرد خاتم کاری

ویژگی های ظاهری تخته نرد خاتم کاری  تخته نرد از جمله بازی های محبوبی بوده که از قدیم الایام در بین ایرانیان رواج داشته است. امروزه انواع تخته نرد با ترکیب شدن با صنایع دستی نه تنها به عنوان یک بازی بلکه به عنوان یک کالای باارزش و لوکس محسوب می شوند. مهمترین ویژگی ظاهری تخته نرد ترکیب طرح هایی است که بر روی آن با قلم زنی ایجاد می شود. این محصول از نظر ابعاد و وزن با یکدیگر تفاوت دارند. نوع چوب مورد استفاده در تولید آنها نیز متنوع است. معمولا از چوب افرا، راش و گردو در تولید آن استفاده می کنند.
کوچکترین سایز این تخته ها 50*50 می باشد اما به صورت سفارشی در ابعاد بزرگتر هم تولید می شود. ترکیب طرح های مینیاتوری، شکار، گل و مرغ، تهذیب و اسلیمی زیبایی ظاهری آنها را دو چندان کرده است. خاتم کاری آنها با استفاده از مثلث های کوچکی انجام می شود که بیشتر از جنس چوب، فلز و استخوان شتر می باشند.
هرچه تعداد این مثلث ها کوچکتر و ظریف تر باشد، ظاهر جذابتری به تخته نرد می دهند. رویه آن برای جلوگیری از خراب شدن با یک لایه پلی استر پوشانده شده و داخل آن برای داشتن ظاهر زیبا و در عین حال محکم با چوب نارنج یا گردو درست شده است.

توزیع کننده تخته نرد خاتم کاری شده

توزیع کننده تخته نرد خاتم کاری شده توزیع تخته نرد خاتم کاری شده به صورت عمده و در طرح و رنگ های مختلف به صورت اینترنتی انجام می شود و اگر شما از علاقه مندان به صنایع دستی هستید و قصد خرید این تخته ها را دارید می توانید آن را به صورت آنلاین سفارش داده و خریداری نمایید. در سایت انواع تخته نرد در طرح های خاتم طلایی، سیاه و سفید، ترکیبی با مینیاتور و… موجود است. این امر انتخاب را برای همه افراد با هر سلیقه ای فراهم می کند.
می توانید سفارشات خود را به صورت عمده هم ثبت کنید. تمام محصولات با همه مشخصات درج شده است. قیمت ها به روز است و خریداران می توانند با مقایسه تخته نردها از منظر مختلف، بر اساس سلیقه و هزینه ای که می خواهند انجام دهند، سفارششان را ثبت نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *