هنر قلم زنی کار هنرمندان عزیز اصفهانی است که از دیرباز در این زمینه فعالیت می کنند. این هنر اصیل ایرانی یعنی تابلو دیواری قلم زنی بسیار هنر والا و ارزشمندی است.

مرجع فروش تابلو دیواری قلم زنی

مدل های تابلو دیواری قلم زنی

مدل های تابلو دیواری قلم زنی  قلم زنی هنر دست استادان حرفه ای اصفهان است که با دستان هنرمند خود نقشی به این شکوه و عظمت بر روی فلزات به وسیله ی قلم و چکش ایجاد می کنند.

انواع کار های قلم زنی زیبا و چشم نواز هستند طوری که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کنند. کارهای قلم زنی از جا میوه ای و نمکدان و وسایل آشپزخانه گرفته تا گلدان های خاتم کاری کنار سالن تا تابلو های زیبای قلم زنی همه زیبا و با شکوه هستند

دستان هنرمند استادان اصیل اصفهانی با دقت و زحمت خاصی ذره ذره تابلو را روی فلز رسم می کنند.

قلم زنی تلفیقی از طراحی و منبت کاری است. ابتدا نقاش طرح خود را روی فلز طراحی می کند و بعد استاد قلم زن آن طرح را با قلم و چکش روی فلز حالا هر فلزی که در نظر هنرمند است پیاده می کند.

اگر به زیبایی منزل خود یا محیط کار خود علاقه مند اید و از اینکه منزل یا محیط کار چشم نوازی داشته باشید یکی از محصولات قلم زنی را استفاده کنید مخصوصا تابلو قلم زنی که به دیوار منزل شما جان تازه ای می بخشد.

طرح های مختلفی برای تابلو قلم زنی استفاده می شود از آن جمله طرح مرغ و گل و چمن و غیره که بسیار خیره کننده هستند.

نوع تقلبی آثار قلم زنی و مخصوصا تابلوی آن بسیار سبک می باشد چون به مس پرس شده و طرح ان در برخی جاها کج می باشد در صورتی که تابلویی که اصل باشد و کار دست استاد باشد بسیار طراحی ظریف و دقیقی دارد و از این خطا ها به دور می باشد و صد البته تابلوی تقلبی ارزان است چون در تابلوی اصل هنرمند ساعت ها از وقت و انرژی خود را برای اجرای دقیق ان پیاده می کند.

مدل های تابلو دیواری متنوع می باشد و خریدار با توجه به دکوراسیون منزل خود بهترین را انتخاب می کند.

عرضه کننده تابلو دیواری قلم زنی

عرضه کننده تابلو دیواری قلم زنی مراکز خرید ما در سطح کشور آماده ی خدمت رسانی به شما می باشند و عرضه تابلو قلم زنی و انواع کارهای قلم زنی می باشند. علاوه بر مراجعه حضوری به مراکز خرید شما از طریق بازدید سایت ما می توانید مدل دلخواه خود را انتخاب و سفارش دهید. از لحاظ قیمت و کیفیت می توانید به ما اطمینان کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *