امروزه افراد بسیاری در اقصی نقاط جهان وجود دارند که نسبت به هنر و صنایع دستی علاقه فراوانی دارند. انواع تابلو قلم زنی ارزان که در مراکز فروش و بازار های داخلی عرضه می شوند، یکی از همین محصولات پرطرفدار است که خرید و فروش آن رونق خیلی خوبی طی چند سال اخیر داشته است. برای آشنایی بیشتر با هنر قلم زنی و همچنین شرکت های معتبر عرضه تابلو قلم زنی در ایران، با ما همراه باشید. 

مرکز فروش تابلو قلم زنی ارزان

انواع تابلو قلم زنی ارزان

انواع تابلو قلم زنی ارزان همان طور که گفته شد، هنر قلم زنی یکی از هنرهای اصیل ایران زمین محسوب می شود که قدمت آن به دوره صفویه بر می گردد. تابلوهای قلم زنی تلفیقی از دو هنر اصیل ایرانی ” قلم زنی و خاتم کاری” است که این دو در کنار هم، اثری فوق العاده زیبا را تشکیل می دهند. شیوه ساخت این تابلو ها هم به این گونه است که ابتدا فرد قلم زن طرحی را با استفاده از مداد بر روی سطحی فلزی با ابعاد گوناگون ترسیم می نماید و پس از آن سطح بیرونی یا داخلی آن را به وسیله قیر مذاب پوشش می دهند، سپس کار قلم زنی را آغاز می کند. هدف از قیر اندود کردن کار به این دلیل است که سطح فلزی در اثر ضربات پی در پی قلم و چکش، دچار شکستگی نشود. در کنار این عمل(قلم زنی) هنرمند دیگری نیز مشغول به خاتم کاری بر روی سطحی دلخواه همچون چوب، برنج، مس و یا حتی آهن می شود. با تلفیق این دو هنر و از کنار هم قرار دادن دو محصول تهیه شده، انواع تابلو قلم زنی را می توان تولید نمود. در اینجا قصد داریم تا تعدادی از انواع تابلو قلم زنی را به شما معرفی نماییم: 

  • تابلو قلم زنی مسی 
  • تابلو قلم زنی برجسته 
  • تابلو قلم زنی سه بعدی 
  • تابلو قلم زنی اصفهان 

شرکت عرضه تابلو قلم زنی

شرکت عرضه تابلو قلم زنی  همان گونه که استحضار دارید معمولا کالاهایی که طرفدار زیادی داشته باشد، خب بالطبع سرمایه گذاری در تولید و فروش آن می تواند سود خوبی را برای فرد سرمایه گذار به همراه داشته باشد. از این رو افراد زیادی در کشور ما در زمینه تولید و عرضه انواع تابلو قلم زنی مشغول به فعالیت هستند. مجموعه ما به عنوان نمایندگی رسمی عرضه انواع تابلو ارزان در کشور، به تولید و فروش مدل های گوناگونی از این هنر چشم نواز و اصیل ایرانی مبادرت دارد. شما می توانید به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه رفت و آمد به بازار برای خرید انواع تابلو قلم زنی، از طریق ثبت سفارش غیر حضوری پس از بررسی مدل های مختلف این محصول، به راحتی آن را درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید. برای این کار کافیست با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و از راهنمایی آنها برای خرید محصولی با کیفیت و ارزان، بهره مند شوید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *