عرضه کننده تابلو قلم زنی ارزان جدیدترین محصولات قلم زنی را به صورت مستقیم و در تعداد عمده و تکی به فروش می رساند. تمامی این محصولات توسط دست اندرکاران مجرب و اساتید حرفه ای ساخته شده اند و با تضمین کیفیت و قیمت عرضه می شوند. اگر شما خریدار این محصول هستید می توانید از طریق وبسایت آنلاین ما انواع محصولات را مشاهده نموده و در صورت داشتن هر گونه سوالی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

عرضه کننده تابلو قلم زنی ارزان

طرح های تابلو قلم زنی مسی

طرح های تابلو قلم زنی مسی قلم زنی یکی از هنرهای اصیل ایرانیست که تلفیق آن با خاتم کاری و هنر نقاشی که بر روی پایه مسی انجام می شود سبب تولید تابلوهای خارق العاده می گردد که در هر جایی که نصب شود حال و هوای دکور منزل و یا دفترکار شما را به خوبی تغییر می دهد.
طرح های تابلو قلم زنی بیشتر به صورت نقوش گل و بلبل می باشد که توسط اساتید قلم زن و با استفاده از ابزار مخصوص قلمزنی بر روی مس اجرا می گردد. در بسیاری از موارد این طرح ها به صورت برجسته بر روی مس کار می شوند که سبب می شود نقوش بسیار بزرگ تر به نظر برسند.
به این نوع قلم زنی برجسته، جُنده کاری گفته می شود که پس از اجرای طرح با استفاده از قیر و قلم های مخصوص تابلوها را به صورت برجسته در می آورند و پس از برجسته کاری مرحله روسازی و زمینه کردن آنها انجام می شود.
از جمله سایر طرح های تابلو قلم زنی مسی که علاوه بر جنبه تزئینی، جنبه معنوی نیز برای مخاطب به همراه دارند می توان به نقوشی از ائمه، آیه های قرآنی، اسامی الله و … اشاره کرد. به علاوه تصاویر شکار و شکارگاه نیز در بسیاری از این تابلو ها به چشم می خورد که مربوط به نقوش ایران باستان است.
این طرح ها پس از اجرا توسط استاد قلم زن با ظرافت خاصی با دوده، سیاه می گردند تا جلوه بیشتری داشته باشند. پس از این مرحله از یک قاب مناسب که معمولا به صورت مینیاتوری و خاتم کاری است جهت قرار دادن پلاک مسی استفاده می شود.

فروشنده تابلو قلم زنی ارزان

فروشنده تابلو قلم زنی ارزان فروشنده تابلو ارزان قلم زنی با سابقه چندین ساله در این زمینه و رعایت اصول مشتری مداری انواع مدل ها و طرح های تابلوهای قلم زنی را در سایت فروش درج نموده و برای جلب رضایت مشتریان از هر گونه هزینه های جانبی صرفه نظر کرده و کمترین قیمت را برای فروش محصولات خود در نظر گرفته است.
شما می توانید در هر جایی که هستید از طریق شبکه های آنلاین با این فروشندگان در ارتباط باشید و محصولات مورد نیاز خود را در هر اندازه ای که دوست دارید سفارش دهید. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *