هنر خاتم کاری از جمله هنر های برجسته و ظریفی می باشد که دارای طرح و رنگ های فوق العاده بوده و بر روی محصولات و کالا های مختلفی نقش می بندد، تخته شطرنج یکی از کالاهایی است که هنر خاتم کاری به زیبایی روی آن خودنمایی می کند و در مرکز خرید تخته شطرنج خاتم کاری شده می توانید با انتخاب یکی از طرح های بی نظیر این هنر، زیبایی را به جمع خانوادگی خود هدیه دهید. 

مرکز خرید تخته شطرنج خاتم کاری

طرح های تخته شطرنج خاتم کاری

طرح های تخته شطرنج خاتم کاری بازی شطرنج یکی از بازی های فکری و مفرحی می باشد که طرفداران زیادی دارد و معمولا در جمع های دوستانه و خانوادگی، سرگرمی خوبی محسوب می شود و از هیجان بالایی برخوردار است. 

بازی شطرنج توسط مهره هایی بر روی یک تخته با جنس های متفاوت انجام می شود، یکی از شیک ترین طرح های تخته شطرنج، طرح خاتم می باشد که گاهی زیبایی این تخته به حدی است که چشم بازیکن را مجذوب خود می کند.

طرح های تخته شطرنج خاتم از تنوع بالایی برخوردار است و طرح های زیاد با ترکیب رنگ های عالی را شامل می شود، از جمله طرح های این هنر می توان به گل و مرغ، اسلوب، لیلی و مجنون، خطاطی، ستون، اشکال هندسی، طرح های سنتی و طرح های فانتزی اشاره کرد که هر کدام از این طرح ها زمانی که بر روی تخته شطرنج می‌نشینند زیبایی خود را بیشتر نمایان می کنند. 

علاوه بر طرح های موجود گاهی با دالبری هایی که بر روی تخته ایجاد می کنند زیبایی و جذابیت آن بیشتر می شود و طرفداران بیشتری را به خود جذب می کند. 

این نمونه کار خاتم بیشتر بر روی چوب انجام می شود و جنس پایه این تخته از چوب مرغوب بوده که با  روکش خاتم کاری پوشانده شده است، برای ایجاد ماندگاری و طول عمر بالا و همچنین محافظت از سرما و گرما، رطوبت و حرارت، بر روی این تخته چند لایه پلی استر استفاده می کنند و باعث درخشش بیشتر کار نیز می گردد. 

تخته شطرنج مذکور دارای ابعاد و اندازه های متفاوتی می باشد و در سایز های کوچک، متوسط و بزرگ ساخته می شود. 

فروشنده تخته شطرنج خاتم کاری

فروشنده تخته شطرنج خاتم کاری فروشنده تخته خاتم با ایجاد وب سایت اینترنتی زمینه خرید آنلاین و غیر حضوری را برای آن دسته از افرادی که با کمبود وقت و زمان مواجه هستند، فراهم نموه است، این فروشنده با درج انواع مختلف تخته خاتم در سایت فروشگاهی خود و معرفی کامل و جامع محصولات درج شده، امر خرید اینترنتی را بسیار آسان نموده است، همچنین با درج راه های ارتباطی حضوری در سایت نیز این شرایط مهیا می باشد تا خریداران این نمونه تخته به صورت حضوری خرید خود را انجام دهند. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *