قلمزنی و خاتم کاری دو هنر اصیل و قدیمی ایرانیان است که در ترکیب با هم می توانند اثری بی نظیر را خلق کنند. تابلو خاتم کاری  قلمزنی برجسته اصفهان یکی از زیباترین تابلوهایی است که توسط هنر دست و ذوق و سلیقه هنرمندان قلمزن بر روی مس خلق می شود و ‌قاب این تابلو نتیجه هنر و ذوق و خلاقیت خاتم کاران است. این تابلو در نگاره های مختلف و در ابعاد متفاوت تولید و به بازار فروش عرضه می شود. 

خرید تابلو خاتم کاری قلمزنی برجسته اصفهان

طرح های تابلو خاتم کاری قلمزنی

طرح های تابلو خاتم کاری قلمزنی همانطور که می دانید هنر قلمزنی روی مس قدمت بسیار بالایی دارد. از زمان های بسیار دور هنرمندان این رشته وقایع تاریخی و مذهبی را بر روی مس به وسیله قلم و‌چکش حک می کردند.

بیشتر تابلوهایی که از این دوران به دست آمده وقایع خاص همان دوران می باشد. برخی از هنرمندان نیز ذوق و استعداد خود را با الهام از طبیعت به نمایش گذاشته اند. استفاده از نقش هایی مانند گل و پرندگان زیبا در تولید درتابلوهای قلمزنی جلوه و زیبایی خاصی به این تابلوها داده است. امروزه آیات قرآن نیز به زیبایی بر روی تابلو های مسی حک شده و به عنوان یک تابلوی ماندگار و‌ ارزشمند به بازار فروش ارائه می شوند.

استفاده از اشکال هندسی مختلف در قاب این تابلو و کنار هم قرار گرفتن این اشکال هندسی با چیدمان مختلف و در رنگ‌های متفاوت هنر خاتم کاران را به رخ بیننده می کشد. انواع تابلو قلمزنی در نقش و نگارهای مختلف هر کدام زیبایی وصف ناپذیری داشته و طرفداران خاص خود را دارد. قرار گرفتن این تابلو نفیس و ارزشمند می تواند اصالت  هنر قلمزنی و خاتم کاری را به نمایش گذارد. 

ارئه دهنده انواع تابلو قلمزنی با قاب خاتم کاری

ارئه دهنده انواع تابلو قلمزنی با قاب خاتم کاری همانطور که‌اشاره شد انواع تابلو قلمزنی پس از تولید با قرار گرفتن در قاب خاتم کاری در معرض فروش قرار می گیرد.‌ارائه دهندگان این تابلو ارزشمند غالبا تولید کنندگان این نمونه تابلو هستند.

فروش تابلو خاتم کاری توسط تولیدکنندگان این محصول یا مراکز فروش معتبر آنها در سراسر کشور به صورت عمده یا فروش تکی صورت می گیرد. اگر خواهان خرید این محصول زیبا و نفیس هستید،  بهتر است از اصالت این تابلو اطمینان حاصل کنید. با مراجعه به مراکز معتبر ارائه دهنده تابلو خاتم کاری می توانید این محصول را با قیمت واقعی آن خریداری کنید. ارائه این تابلو به بازارهای فروش خارجی با استقبال زیادی روبرو شده است. بر این اساس برخی از تولید کنندگان این تابلو را به منظور صادرات به کشورهای مختلف تولید می کنند. همچنین گردشگران خارجی نمونه های مختلف این تابلو به عنوانی هنری ستودنی با خود به کشورشان می برند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *