برای خرید تخته شطرنج خاتم کاری شده اصل اصفهان توجه به ویژگی های ظاهری محصول اهمیت زیادی دارد. اطمینان از کیفیت خاتم کاری این تخته ها چگونه امکان پذیر است؟ آیا قیمت انواع تخته های شطرنج یکسان و بر اساس یک معیار تعیین می شوند؟قیمت خرید تخته شطرنج خاتم کاری

راهنمای انتخاب تخته شطرنج خاتم کاری

راهنمای انتخاب تخته شطرنج خاتم کاری تخته نرد و شطرنج از بازی های سنتی و اصیل ایرانی است که طرفداران خاص خود را دارد. برای انجام بازی وجود یک صفحه شطرنج و مهرهای آن امری الزامی است. برای این منظور انواع مدل های تخته به صورت دستی و کارخانه ای تولید و راهی بازار مصرف می شوند.
در این بین یکی از بهترین مدل ها انواع تخته شطرنج خاتم کاری است. محصولی که هنر دست استادکاران اصفهانی بوده و در تولید آن از انواع چوب های درجه یک مانند راش و گردو، صدف، استخوان و … استفاده می کنند.
وجود طرح های سنتی و نقوش مینیاتوری، اسلامی، اسپرت و مدرن از جمله ویژگی های بارز این محصول است که موجب شده افراد با سلیقه های مختلف بتوانند نمونه مورد نظر خود را انتخاب کنند. انواع تخته های شطرنج خاتم کاری هدیه مناسبی برای افراد و علاقه مندان به این رشته ورزشی است اما در هنگام خرید به چه معیارهایی باید توجه کرد؟ از آنجایی که تنوع تولید این محصول به صورت دستی و با استفاده از مواد اولیه مختلف در حال افزایش است باید عنوان کرد که فاکتورهای زیر در انتخاب تخته شطرنج خاتم همواره باید در نظر گرفته شوند:

  • جنس مهره ها از استخوان یا صدف باشد.
  • جنس بدنه داخلی تخته خاتم کاری اصل باشد.
  • جنس بدنه رویه تخته از صدف یا استخوان شتر ساخته می شود.
  • مدل های جدید دو طرفه و دارای صفحه شطرنج و تخته نرد هستند.

فروشنده تخته شطرنج خاتم کاری

فروشنده تخته شطرنج خاتم کاری در بازار اصفهان و شیراز فروشنده های متعددی در زمینه تولید و عرضه مستقیم این محصولات فعالیت دارند. با این حال با توجه به کیفیت ساخت و همچنین مواد اولیه بکار رفته همیشه با نوسان و تغییرات قیمت همراه خواهید بود. بدون شک یافتن فروشنده تخته شطرنج اصل اهمیت زیادی در اطمینان از کیفیت و اصل بودن آن خواهد داشت. تخته نرد به صورت تک فروشی به علت استفاده از مواد اولیه مرغوب، قیمت و نرخ فروش بالایی دارد. البته امکان سفارش ساخت به صورت درخواستی و با طرح های مورد نظر خریدار نیز امکان پذیر است. توجه کنید که طرح و نقوش اجرا شده روی تخته و نوع جلاکاری نیز در تعیین قیمت ها اثرگذار هستند. برای خرید عمده و سفارش مدل های صادراتی این محصول با قیمت تولیدی می توانید از طریق این مرکز و نمایندگان تولیدی اقدام به ثبت سفارش کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *