سینی مسی خاتم کاری محصولی است بسیار زیبا و بسیار قوی این سینی های خاتم کاری بسیار پر طرفدار هستند تنها به دلیل طرح های بسیار زیبای خاتم کاری روی این سینی ها ، سینی های خاتم کاری علاوه بر اینکه به عنوان مصرف در آشپز خانه مصرف می شود جنبه زیبایی هم دارد.

مرجع فروش سینی مسی خاتم کاری

مقاومت سینی مسی خاتم در برابر رطوبت

مقاومت سینی مسی خاتم در برابر رطوبت

ما در این مقاله سعی داریم درباره ی جنس بسیار با کیفیت و خوب سینی های خاتم کاری صحبت کنیم پس با همراه باشید، مقاومت سینی مسی بسیار بالاست به قدری این محصول زیبا مقاوم است که می توانیم به شما اطمینان دهیم در برابر آب هرگز تغییر رنگ نخواهد داد.

سینی های خاتم کاری به علت اینکه از جنس های بسیار خویی ساخته می شوند از مقاومت بسیار بالایی هم برخوردار هستند این سینی ها از جنس برنج و نقره و مس ساخته می شوند به همین دلیل است که سینی های خاتم کاری شده از مقاومت بالایی برخوردارند.

سینی های خاتم کاری شده اگر از جنس بسیار مقاومی برخوردار نباشند قطعا در حین انجام خاتم کاری در روی سینی خواهند شکست به همین دلیل است که خاتم کاری روی فلز هایی چون مس و برنج  انجام می شود زیرا این فلز ها بسیار مقاوم و نشکن هستند.

سینی های خاتم کاری علاوه بر تمامی خصوصیات های بسیار خوبی که دارد که به آنها پرداختم صنایع دستی کشورمان هم محسوب می شود این محصول بسیار زیبا از گذشته تا به امروز محصولی بوده است که به صورت دستی و بسیار سنتی ساخته می شود به همین دلیل است که این سینی ها یک سوغات و یا صنایع دستی ایران محسوب می شود.

خرید سینی خاتم کاری از گذشته تا به امروز بسیار زیاد بوده است و هرگز محصولات خاتم کاری از یاد ها نرفته اند زیرا زیبایی فوق العاده ای دارند و جنس این سینی ها در برابر محصولات دیگر واقعا بی نظیر است شما با خرید سینی های خاتم کاری قطعا پذیرایی بسیار بهتری از مهمان هایتان خواهید داشت.

سینی های خاتم کاری هرگز نمی شکنند و از بین نمی رود لکه ها از روی این محصول به راحتی پاک می شود رنگ آن به راحتی تغییر نمی کند توصیه ما به شما خرید این سینی ها بسیار با کیفیت است.

قیمت خرید سینی خاتم کاری مسی

قیمت خرید سینی خاتم کاری مسی

قیمت سینی های خاتم کاری شاید کمی بالا تر از سینی های دیگر باشد زیرا این سینی کار دست است و برای ساخت یک سینی زمان زیادی صرف شده است اما دلیل دیگر اینکه قیمت این محصول بالا کیفیت و نوع فلز این سینی است کخ بسیار ارزشمند است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *