برای اطلاع از قیمت خرید تابلو قلمزنی سنتی می توانید به سایت فروش این محصول مراجعه کرده و قیمت انواع تابلو ها را با اندازه های گوناگون مشاهده نمایید. همچنین شما می توانید با ثبت سفارش از این سایت تابلو مورد نظر خود را به صورت رایگان درب منزل دریافت کنید. تمامی تابلوهای قلمزنی موجود در این مرکز از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. تولید کنندگان همچنین با استفاده از بهترین مواد اولیه تابلوهای زیبا با نقش و نگارهای متفاوت تولید نموده اند.

قیمت خرید تابلو قلمزنی سنتی

جنس انواع تابلو قلمزنی سنتی

جنس انواع تابلو قلمزنی سنتی معمولاً جنس تابلو قلمزنی سنتی از مس و یا نقره هستند. استفاده از انواع این تابلو می تواند به عنوان یک دیوار کوب با ارزش که نماد هنر اصیل ایرانی است به هر خانه جلوه خاص و زیبایی دهد. در تابلوهایی که از جنس مس  یا نقره هستند نقش های بسیار ریز با ظرافت و حساسیت در ساخت این تابلوها به چشم می خورد که می‌تواند نظر هر فردی را به خود جلب نماید.

 در بعضی از این تابلو ها از ورقه هایی از جنس فلز برنج استفاده شده است که بر روی آن ها با استفاده از قلم های بسیار کوچک طرح‌ های بسیار زیبایی نقش بسته اند. معمولاً به این خاطر که در این تابلو از فلز استفاده می‌ شود  وزن آن ها مقداری بیش تر از تابلوهای دیگر است و سازندگان آن ها فضای اطراف این تابلو ها را با استفاده از پارچه هایی از جنس مخمل پوشش می دهند تا بتوانند هم وزن این تابلو ها را کم تر نموده و هم جلوه بیش تری به آن ها بدهند. معمولاً بر روی این نوع تابلوها روکش های لعابی از جنس نقره داده می شود که عمر و دوام آن ها را بیشتر می نماید. این تابلوها به عنوان سوغاتی های اصیل ایرانی در دیگر کشورها نیز به فروش می‌ رسند که دارای طرفداران خاص به خود می باشند.

تولید کنندگان این نوع تابلوها با استفاده از مواد اولیه درجه یک محصولاتی را تولید نموده اند که در تمامی کشورهای جهان دارای طرفداران بسیاری می باشد و صادرات آن هر ساله موجب سودآوری بالایی برای کشور می‌ شود.

مرکز فروش تابلو قلمزنی سنتی

مرکز فروش تابلو قلمزنی سنتی در مرکز فروش تابلو قلمزنی سنتی این تابلوها با قیمت بسیار مناسب تری به نسبت دیگر فروشگاه به فروش می‌رسد و فروشندگان برای افرادی که انواع تابلوها را به صورت عمده خریداری می‌کنند تخفیفاتی در نظر گرفته‌اند که همین امر موجب شده بیشتر افرادی که قصد خرید این محصول را دارند به این مرکز فروش مراجعه نموده و محصولی با قیمت مناسب را خریداری نمایند‌.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *