همان طوری که می دانید از معروف ترین هنر های ملی ثبت شده به نام کشور عزیزمان ایران اسلامی قلم زنی می باشد که با توجه به زیبایی و شکل بی نظیری که دارد، هواداران و طرفداران بی شماری را به سمت خود جلب کرده است. جهت تهیه تابلو قلم زنی مسی تنها لازم است تلفن خود را برداشته و با شماره درج شده در سایت تماس برقرار نمایید. پاسخ سوالات خود را دریافت نموده و خریدی فرح بخش را تجربه کنید.

از صفحه فروشنده تابلو مسی قلمزنی دیدن کنید .

فروش تابلو قلم زنی مسی

ابعاد انواع تابلو قلم زنی مسی

ابعاد انواع تابلو قلم زنی مسی فلز مس به دلیل انعطاف پذیری و قیمت پایین تری که نسبت به برنج و طلا دارد، از متقاضیان بالاتری برخوردار بوده و بازار فروش بیشتری دارد. تابلو های قلم زنی بنا به سلیقه مشتری در ابعاد گوناگون ساخته و پرداخته می شود.

انواع ابعاد تابلو قلم زنی شامل ابعاد 50 در 70 سانتی متر، 50 در 100 سانتی متر و طرح هایی در ابعاد بزرگ تر می باشد. در نتیجه می توان نظر هر سلیقه ای را جلب نموده و زیبایی و نشاط را به محیط گرم خانه هدیه داد.

قاب های خاتم کاری شده این محصولات جلا و درخشش محصول را چندین و چند برابر نموده و حاصل زحمات چندین ساعته استاد کاران زبر دست را به صورت شایانی ارتقا می بخشد.

افرادی که به دنبال نمایش فرهنگ و هنر ایرانی در محل زندگی یا کار خود هستند، بوسیله بهره مندی از این محصولات، مفهوم نگاشته شده در ذهن خود را در حد کمال در اختیار مخاطب قرار داده و کار خود را به صورت جامع به عمل می رسانند.

صفحه زیرین تابلو را به دلیل برجسته شدن هر چه بیشتر طرح و همین طور ایجاد آلودگی صوتی کمتر، به کمک قیر می پوشانند تا فلز در اثر برخورد ضربات مکرر چکش دچار آسیب و نقصان نشود.

تولید کننده تابلو قلم زنی مسی

تولید کننده تابلو قلم زنی مسی به منظور اجرای درست طرح بر روی فلز در ابتدا آن را بر روی کاغذ ترسیم نموده و در مرحله بعد به کمک تعداد زیادی از قلم های فولادی عاج دار که هر کدام سر سوزنی دارند، نقش مورد نظر را به خوبی رسم کرده و در آخر بوسیله بهره مندی از قلم تیز بر که هلالی شکل است ضایعات نهایی فلز را با نهایت دقت جدا می کنند.

این گروه به عنوان تولید کننده تابلو قلم زنی مسی از اساتید ماهر و شناخته شده ای در این عرصه بهره برداری می کند تا مشتری در ازای هزینه ای که پرداخت می کند محصولی گران بها و نفیس را در دل خانه یا محل کار خود جای داده باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *