توزیع تابلو قلم زنی مس و خاتم، در تنوع بالایی از نقش صورت می گیرد. این محصولات را که ساخته دست بهترین استادکاران در این عرصه می باشد، در ابعاد گوناگونی نیز عرضه می شود. باید گفت، می توان از مرکز پخش تابلو ها، بهترین محصولات را عمده و با قیمت های بسیار خوبی تهیه کرد. چنین کالاهایی جنبه دکوراتیو دارند که در مکان های مختلفی می شود آن ها را نصب کرد.

از صفحه فروشنده تابلو مسی قلمزنی دیدن کنید .

توزیع تابلو قلم زنی مس و خاتم

طرح های تابلو قلم زنی مس

طرح های تابلو قلم زنی مس یکی از بهترین و مشهورترین صنایع دستی، تولید تابلوهای قلمزنی است. روی این محصولات به وسیله قلم هایی در سایزهای مختلف و یک چکش، هنرمندانه نقوش ظریف، و یکدست و صاف کندن کاری می شود. باید عنوان نمود که این هنر سابقه ای چندین هزار ساله دارد که برخی از طرح های تابلو قلم زنی مسی را می توان این طور معرفی کرد:

  • در طرح گل و مرغ
  • در طرح گل و بوته
  • در طرح تک درخت
  • در طرح مکان های مذهبی
  • آیت الکرسی
  • و ان یکاد

هر یک از این طرح ها، زیبایی های خاص خود را دارد و مناسب مکان های گوناگون می باشد. باید گفت، اگر می خواهید دکوراسیون منزل، سالن پذیرایی و یا حتی دفتر خود را دستخوش تغییراتی بنمایید، می شود که یکی از این تابلوها را نصب کنید. از طرفی، مناسب برای هدیه دادن نیز می باشند.

باید گفت، چنین محصولاتی با قابی که دارند، در واقع تکمیل می شوند. اصولاً از جنس های استخوان شتر، چوب های مرغوب و گاهی فلز در ساخت چارچوب های آن استفاده می نمایند. بهترین تابلوها، دارای طرح های خاتم کاری شده هستند که به زیبایی بیشتر محصول کمک می کند.

مرکز پخش تابلو قلم زنی مس و خاتم

مرکز پخش تابلو قلم زنی مس و خاتم با مراجعه به مرکز پخش تابلو قلم زنی مس و خاتم، می توانید در هر ابعادی که خواسته باشید، محصولات را به شکل عمده به دست آورید. برای آن دست از مشتریانی که کارشان صادرات صنایع دستی است و یا این که به توزیع محصول به صورت جزئی می پردازند، توصیه می نماییم خرید را از مرجعی معتبر انجام دهند.

از جانبی، برای این که کارهای تقلبی و بی ارزش را نخرید، بهتر است به ضخامت ورق، نوع نقش و قیمت توجه داشته باشید. در کل، بهترین تابلوهای تولید شده را می شود در ابعاد گوناگون هم به دست آورد. مثلاً می توان به سایزهایی همچون 30*30، 50*70، 40*80 و غیره اشاره کرد.

همینطور از ارائه دهنده می توانید تابلوهایی به صورت مستطیلی، گرد و یا استوانه ای را تهیه کنید. روی هم رفته، جهت خرید می شود از دو راه نیز اقدام نمایید که این مجموعه نوع درجه یک را برای مشتریان خود به فروش می رساند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *