شرکت ما به عنوان بزرگترین تابلو قلمزنی فعالیت می‌کند این تابلوها با ابعاد مختلف و طرح های متنوع توانسته اند متقاضی و طرفدار بسیار زیادی پیدا کنند و همچنین تمامی سلیقه ها را پوشش دهند.

 تابلو قلمزنی صادراتی طرح لیلی مجنون جزء پرطرفدارترین تابلو قلم زنی می باشد.

شما می توانید این محصول با کیفیت را به صورت غیر حضوری از وبسایت تهیه کنید.

عرضه کننده تابلو قلمزنی صادراتی

جنس انواع تابلو قلمزنی صادراتی

جنس انواع تابلو قلمزنی صادراتی با پیشرفت و گسترش علم توجه زیادی به زیباسازی شده و مردم علاقه زیادی به استفاده از متریال مختلفی برای زیبا سازی منزل خود دارند.

استفاده از هنر امری است که بسیار مورد توجه قرار گرفته که می‌توان به انواع تابلوهای قلمزنی اشاره کرد که با تلفیق هنر و زیبایی اثر بسیار منحصر به فردی را ایجاد کردند که به عنوان یک المان برای زیباسازی به کار گرفته می‌شود.

جنس تابلو قلمزنی معمولاً از مس می باشد.

قلمزنی توسط یک قلم زن استاد ماهر که نقاشی با شکل های گل مرغ و پرنده، انسان و طرح هایی با نام ائمه و یا اسماء الهی بر روی مس قلمزنی می‌کند.

این تابلو ها اثر دست یک استاد باتجربه می باشد بنابراین از ارزش بسیار بالایی برخوردارند قلمزنی بر روی قاب های خاتم کاری شده انجام می‌شود.

 قاب این تابلوها معمولا از جنس پی وی سی می باشد کیفیت فوق العاده بالایی دارد کیفیت مس و پی وی سی در کنار یکدیگر با تلفیق هنر دست استاد قلمزن باعث شده تا این محصول بتواند به عنوان یک محصول صادراتی در حجم گسترده کشورهای مختلف صادر شود و مورد توجه متقاضیان بسیار زیادی قرار بگیرد.

بازار فروش تابلو قلمزنی صادراتی

بازار فروش تابلو قلمزنی صادراتی  تابلو قلمزنی صادراتی یکی از محصولات می باشد که به علت اثر هنری بودن کیفیت فوق العاده بالا، جلوه های بصری زیبا تلفیق علم و هنر می باشد و توانست متقاضیان بسیار زیادی را در سراسر نقاط دنیا به خود جذب کند.

این اثر هنری طرفدار زیادی دارد بنابراین بازار فروش تابلو صادراتی بسیار داغ است و در حجم های گسترده به کشورهای مختلفی صادر می گردد.

از جمله طرح‌هایی که امروزه مورد توجه قرار گرفته و بازار فروش زیادی دارد می‌توانیم به انواع پرنده و طرح اسماء الهی اشاره کنیم.

 کیفیت فوق العاده بالا دوام و ماندگاری این محصول باعث شده تا در سراسر نقاط دنیا طرفدار داشته باشد.

بنابراین فروش این محصول به صورت غیر حضوری و آنلاین از طریق سایت امکان پذیر است.

شما می توانید این تابلو های ویژه و منحصر به فرد را تهیه کنید و از جلوه بصری زیبایی که برای محیط زندگی شما ایجاد می کند لذت ببرید‌

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *