عالی ترین فروشنده تابلو مسی قلمزنی شیراز در محدوده اینترنتی بوده که همه روزه، آماده جواب گویی و ثبت درخواست های متعدد از سوی متقاصیان هستیم. فروش های خود را بر مبنای این اصل استوار می کنیم که تمام اقلام به یک نسبت یکسان، دارای استاندارد و مرغوبیت باشند. به این شکل انواع طراحی شده تزئینی گوناگون و منحصر به فردی از این کالا های لوکس را با تلاش های خود وارد بازار های فروش می کنیم.

از صفحه فروشنده تابلو مسی قلمزنی دیدن کنید .

فروشنده تابلو مسی قلمزنی شیراز

مدل های تابلو قلمزنی مسی

مدل های تابلو قلمزنی مسی

مدل های تابلو قلمزنی مسی را به این صورت خلاصه بندی می کنند که دارای، دسته های هماهنگ و منطبقی هستند :

  1. مدل های طراحی شده اصفهان : برترین مدل ها را به خود اختصاص داده اند.
  2. اقسام گل و مرغ : ترکیب و چیدمان گل های زینتی به همراه تصاویر پرندگانی هم چون مرغ، شکوه بالاتری را به ساخته های مسی می دهند.
  3. ساخته هایی به شکل سیمرغ : سیمرغ پرنده افسانه ای شاهنامه بوده که با دقت دقیق هنرمندان، بر روی این تابلو ها شکل یافته و حالتی برجسته را به خود می گیرند. در این بین رنگ های متنوعی را هم برای این تولیدات به کار می گیرند.
  4. تابلو قلمزنی مسی با قاب خاتم کاری شده : در بستر و داخل ورقه های مسی تاکید می شود که اشکالی را با قلم های سنگین طراحی کرده و چهار چوب آن ها را، با نقش بندی های خاتم مزین سازند. هنر خاتم کاری نیز یکی دیگر از هنر های زیبا و به روز است که با ترکیب بندی در کنار قلم زنی، می تواند زیبایی ها را از در تابلو ها چندین برابر نمایند.
  5. انواع وان یکاد : نوشته های زیبای قرآنی با دست خطی ماهرانه بر روی صفحاتی نقش می بندند که از جنس مس می باشند. همین فلز مس ضخامت و محکمی بیشتری را به این تابلو ها می بخشد و به این صورت می توان مطمئن از دوام آن ها بود. این آیه های نگارگری شده به شیوه نستعلیق با هنر قلم زنی بر روی این صفحات حکاکی شده اند و نیز در این زمینه، با لعاب کاری های براق درخشنده تر به نظر می رسند.

مرکز فروش تابلو مسی قلمزنی شیراز

مرکز فروش تابلو مسی قلمزنی شیراز فروش تابلو مسی شیراز سابقه ای طولانی را در مرکز رسمی این اجناس دارد. از این رو به طور پی در پی و مستمر جدید ترین ساخته های لوکس با طراحی های مدرن در سازمان ذکر شده مورد خرید و فروش قرار می گیرند.

توزیعات و خدمت رسانی های مربوطه به هر قشری از سوی مجموعه مورد نظر شکل گرفته و از این بابت، باید آن را به عنوان رسمی ترین واحد فروش شناخت.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *