تابلو قلم زنی اصفهان گنجینه بسیار ارزشمندی از هنر های دستی شهر اصفهان می باشد، که زیبایی منحصر به فردی دارد. این محصولات جذاب شهر اصفهان از هنر های اصیل و سنتی کشور به شمار می آیند. تابلو قلم زنی اصفهان توسط عرضه کنندگان بسیاری در سراسر کشور به فروش می رسد.

عرضه کننده تابلو قلم زنی اصفهان

سبک تابلو قلم زنی اصفهان

سبک تابلو قلم زنی اصفهان تابلو های قلم زنی از هنر های سنتی و زیبای شهر اصفهان می باشند که در طرح ها و رنگ های منحصر به فردی تولید می شوند.

برای بسیاری از افراد سوال پیش می آید که این تابلو های زیبا و خارق العاده دارای چه سبک هایی می باشند؟

در این مطلب به بررسی انواع سبک تابلو قلم زنی اصفهان می پردازیم.

1- تابلو های قلم زنی برجسته: در این تابلو ها ابتدا استاد قلم زن پشت تابلو را قیر اندود می کند و طرح مورد نظر را به کمک قلم نیم بر روی تابلو پیاده می کند و سپس قیر را به سطح کار انتقال می دهد و به کمک وسایل مخصوص، برجسته کاری صورت می گیرد.

2- ریزه قلم زنی: در این تابلو های نقش های زیبایی چون مرغ، گل، اسلیمی و ….. ایجاد می شود که برجستگی ندارند.

3- نیم برجسته: در این تابلو ها برجسته کاری فقط در سطح تابلو انجام می شود و سطح تابلو را پایین می آورند و تغییری در پشت تابلو ایجاد نمی شود. در این محصولات پشت تابلو ها برآمده می باشند ولی در تابلو های برجسته پشت تابلو فرورفته می باشد.

4- حکاکی: در این سبک از تابلو های قلم زنی استاد با استفاده از قلم سطح فلز را کنده کاری می کند.

5- مشبک  کاری: تابلو های مشبک کاری زمانی که تولید می شوند سطح کار از زمینه جدا می شود.

تولید کننده تابلو قلم زنی اصفهان

تولید کننده تابلو قلم زنی اصفهان تابلو های قلم زنی به صورت دستی و توسط استادان قلم زنی و افراد حرفه ای تولید می شوند که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارند.

تولید کننده این محصول زمان زیادی را صرف تولید این محصول می کند، زیرا تهیه این تابلو ها به ظرافت و دقت بالایی نیاز دارد.

تولید کنندگان تابلو های قلم زنی محصولات خود را علاوه بر عرضه در نقاط مختلف کشور به بسیاری از کشور های دنیا نیز صادر می کنند که از صادرات این تابلو ها سود فراوانی به دست می آورند.

تابلو های قلم زنی اصفهان با توجه به طراحی خاص و فوق العاده ای که دارد از قیمت مناسب و استثنایی برخوردار می باشد. تولید تابلو قلم زنی در کشور بسیار پر رونق می باشد زیرا این محصول در بین مردم بسیار محبوب است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *