هنر خاتم کاری روی اشیاء مختلف یکی از هنرهای اصیل و خاص اصفهان است. این هنر زیبا حاصل قرار گرفتن تکه های مثلث شکل چوب در کنار هم و خلق اشکال هندسی مختلف است که با ظرافت در کنار هم چیده می شوند. قاب خاتم کاری شده اصفهان نیز با خلاقیت و ذوق و هنر هنرمندان خاتم کار تهیه می شود. فروشنده این محصول با ارائه انواع قاب خاتم کاری در ابعاد و اشکال مختلف نتیجه هنر دست خاتم کاران را به نمایش می گذارد. 

فروشنده انواع قاب خاتم کاری شده اصفهان

مراحل تولید قاب خاتم کاری شده

مراحل تولید قاب خاتم کاری شده مراحل تولید قاب خاتم کاری فرآیند پیچیده ای دارد که در این جا به طور اختصار گزیده ای از این فرآیند را برای اطلاع از چگونگی تولید این قاب زیبا و ارزشمند در اختیار شما قرار می دهیم.  قطعات مثلث شکل با ابعاد مختلف از چوب، فلز یا استخوان برش داده شده و اطراف آن سوهان کاری می شود.

مثلث های تولید شده بسته به جنس آن با رنگ مخصوص خود رنگ آمیزی می شوند. طرح مورد نظر برای تولید قاب رسم شده و بر اساس آن تکه های مثلث به کمک سریش در کنار هم روی ورقی از چوب نازک چسبانده می شود. این مثلث ها با کنار هم قرار گرفتن می توانند طرح اشکال هندسی مختلف یا طرح ستاره را خلق کنند. برای محکم کاری این اشکال به کمک نخ یا مفتول فلزی روی کار تثبیت می شوند.

با تکرار این اشکال کنار هم طرح مورد نظر شکل می گیرد. برای جلای بیشتر و ماندگاری بالاتر به وسیله روغن مخصوص جلا داده می شوند. البته آنطور که خاتم کاران گفته اند مراحل خاتم کاری بیش از 400 مرحله است که ما در اینجا تنها به اصل مطلب اشاره کرده و ریزه کاری های آن را بیان نکرده ایم.

خرید قاب خاتم کاری شده گوشه دار اصفهان

خرید قاب خاتم کاری شده گوشه دار اصفهان مراکز مختلفی را در اصفهان می شود پیدا کرد که در زمینه فروش انواع صنایع دستی بخصوص خاتم کاری فعالیت می کنند.

اگر شما نیز به هنر دست خاتم کاران علاقه مند هستید، می توانید با خرید قاب خاتم کاری شده گوشه دار حاصل هنر و‌خلاقیت خاتم کاران را بر روی دیوار نصب کرده و اصالت این هنر را به رخ بینندگان بکشید.

قاب خاتم کاری را بهتر است از مراکز معتبر که نماینده فروش تولید کنندگان این قاب هستند خریداری کنید. به این ترتیب هم از اصل بودن قاب اطمینان حاصل می کنید، هم این قاب را با قیمت واقعی آن می توانید خریداری کنید.

خریداران عمده نیز می توانند با مراجعه به این مراکز از تخفیفات خوب فروشندگان این محصول بهره مند شوند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *