آینه های خاتم کاری گرد از ماده ای بسیار انعکاس پذیر و ضد انعطاف پذیر ساخته شده است که کیفیت تصویر عالی را ارائه می دهد. این پانل های آینه ای خاتم کاری از فیلم پلاستیکی آینه ای  متالیزه ساخته شده اند. آنها انعکاس روشن تر و واضح تری نسبت به شیشه صفحه دارند شما می توانید برای اطلاع از مرجع فروش آینه خاتم کاری گرد به سایت اینترنتی مجموعه ما مراجعه کنید.

مرجع فروش آینه خاتم کاری گرد

طرح های قاب آینه خاتم کاری گرد

طرح های قاب آینه خاتم کاری گرد
طرح های قاب آینه خاتم کاری را با توجه به این كه آينه ها خاتم کاری گرد  به لمس حساس هستند

   این نوع آینه ها در سه سبک موجود است: پنل فقط بدون چرخ ، پنل عمودی روی قاب با چرخ های نورد ، یا پانل افقی روی پایه با چرخ های نورد.
    پایه چرخ نورد:
        پاهای پایه چرخ 12 “جلوی آینه و 12” در پشت آینه را امتداد می دهد تا ثبات در برابر نوک پا را بهبود بخشد.
        پایه نورد پایین: آینه 4 “از زمین بلند می شود.
        پایه نورد بالا: آینه را 2 پا از زمین بلند می کند.
        پایه چرخدار مخصوص طراحی شده به شما امکان می دهد آینه های شیشه ای را برای ذخیره سازی آسان جبران کنید. به عنوان مثال ، یک دیوار آینه ای به طول 36 (تشکیل شده از 9 پانل عمودی) در صورتی که در این روش جبران شود ، نیاز به فضای زیر 4 5 5 از فضای کف دارد.
    ضخامت پانل: 1.25 ”
    ضخامت میلر: 1 میل (= 0.0254 میلی متر)
    برای نصب این نوع آینه خاتم کاری ، پانل ها با دو براکت الومینیومی که از قبل وصل شده اند، هر کدام به طول 12 “طول دارند. فقط پیچ ها را از طریق براکت ها سوار کنید تا پانل را به دیوار خود سوار کنید. این براکت های نصب شده از پایه های نورد استفاده نمی شوند.
    UL دارای آینه های شیشه ای UL دارای آینه های شیشه ای UL به عنوان مهار آتش (UL File # R7754) برای ایمنی در برابر آتش است. سایر آینه های شیشه ای که چنین رتبه ای ندارند باید در تجهیزات عمومی قرار نگیرند زیرا خطر آتش سوزی را ایجاد می کنند.

قیمت خرید آینه خاتم کاری گرد

قیمت خرید آینه خاتم کاری گرد قیمت خرید آینه خاتم کاری گرد بیشتر بستگی به نوسانات ارزی دارد که امروزه با بالا و پایین شدن قیمت ها مواجه است اما شما می توانید برای اطلاع بیشتر قیمت این نوع آینه ها به وب سایت اینترنتی مجموعه ما مراجعه کنید از طرفی هم برای اطمینان از اینکه خرید خوبی داشته باشید از روکش پلاستیکی محافظ  در آینه خاتم کاری   در دسترس است تا مطمئن شوید آینه شما در حین استفاده آسیب نبیند. این پوشش از پلاستیک نیمه شفاف ساخته شده است که از نظر فرم (مقاوم در برابر سوراخ) نیست. روی آینه خاتم کاری می لغزد و بنابراین برای استفاده با آینه های نورد کم و زیاد یا پانل های مستقل که بر روی دیوار نصب نشده اند در نظر گرفته شده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *