قاب خاتم کاری شده اصفهان شاهکاری از هنرمندان اصفهانی است. از این قابهای خاتم کاری شده استفاده های مختلف می شود. به طور مثال برای استفاده عکسها، قاب‌های خاتم برای لوح تقدیر، دست‌ نوشته‌های خوشنویسی هنرمندان، پلاک های قلمزنی مسی، تابلو فرش ها و موارد دیگر به کار می رود.
قاب‌های خاتم کاری را در مدل ها و طرح های گوناگون و نقش های متفاوت تولید می کنند و به دلیل زیبایی این آثار هنری افراد زیادی در داخل و خارج کشور علاقمند به این هنر زیبا شده‌اند. به همین دلیل عرضه مستقیم قاب خاتم کاری شده اصفهان در سایر نقاط کشورمان صورت می‌گیرد تا به صورت مستقیم در اختیار خریداران و علاقه‌مندان قرار گیرد.

عرضه مستقیم قاب خاتم کاری شده اصفهان

راهنمای خرید قاب خاتم کاری شده

راهنمای خرید قاب خاتم کاری شده یکی از موارد استفاده خاتم در تهیه قاب خاتم کاری می‌باشد که از نظر رنگ و طرح دارای تنوع هستند . ما در اینجا می خواهیم به معرفی انواع قاب خاتم کاری بپردازیم. چنانچه شما تمایل دارید اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید می توانید با ما همراه باشید.

  • تابلو خاتم کاری ته گل معمولی (دو قابه )، تابلویی که نسبت به سایر قابهای خاتم دیگر باریک تر و ارزان تر است.
  • تابلو خاتم کاری دو گل معمولی، قیمتی مناسب دارد و  با توجه به این که دو ردیف گل در قاب خاتم کاری شده دارد به این نام معروف شده است.
  • قاب خاتم کاری دو گل اعلاء (پره وارو)، که این قاب مناسب برای لوح تقدیر، پایان نامه، سایر مدارک و اسناد مهم می باشد.
  • قاب خاتم کاری سه گل اعلاء (پره وارو) ، که از این قاب که استحکام و قیمت بالاتری نسبت به قاب های دیگر دارد؛ استفاده های زیادی می شود.
  • تابلو قاب خاتم کاری ترنج دار اعلاء، دارای استحکام بسیار بالایی است و معمولاً برای سایز های بزرگ مناسب است .
  • قاب خاتم کاری صلیبی اعلاء، کیفیت بسیار عالی دارد و به دلیل نوع خاتم کاری معروف به صلیبی به این نام معروف شده است.
  • تابلو خاتم کاری و نقاشی اسلیمی مینیاتور ،این تابلو علاوه بر خاتم کاری توسط استاد نقاشی با ظرافت خاص و رنگهای مختلف  و جذاب، تذهیب کاری و مینیاتور شده است.

زیبایی و کیفیت عالی این نمونه ها سبب شده است که خرید قاب های خاتم کاری توسط توریست ها و گردشگرانی که به شهر اصفهان سفر می‌کنند بسیار طرفدار داشته باشد و همچنین مردمان سایر نقاط کشور ما، در هنگام سفر به اصفهان با خرید قاب خاتم کاری، ارزش هنر هنرمندان شهر اصفهان را ارج نهند.

تولید بهترین قاب خاتم کاری شده در اصفهان

تولید بهترین قاب خاتم کاری شده در اصفهان تولید بهترین قاب خاتم کاری شده در اصفهان سبب شده است که این اثر زیبا بتواند جایگاه ویژه‌ای در خانه های مردمان دیگر در سایر کشورها و استانهای دیگر کشورمان پیدا کند.

چنانچه شما عزیزان تمایل دارید که با این هنر زیبا بیشتر آشنا شوید و یا به صورت عمده این نمونه را خریداری کنید می توانید با متخصصان ما در این زمینه مشورت کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *