موضوع: عرضه کننده ظروف مسی خاتم کاری

در ابتدا باید گفت: مس فلزی انطغاف پذیر و چکش خوار است. که از آن برای ساخت وسیله های گوناگونی استفاده می شود، و کاربرد های فراوان و کیفیت مرغوبی دارد. ظروف مسی با بهره گیری از فلز مس ساخته شده می باشد، این ظروف دارای ویژگی های فراوانی هست و همین ویژگی ها باعث پا بر جا ماندن خاصیت های مواد قرار گرفته درون آن می شود. مردم روستاها استفاده بیشتری از این ظروف دارند، زیرا ظروف مسی خاتم کاری به دلیل سنتی بودن آن و نقش خاتم کاری که بازار فروش آن را دو چندان  می کند، 

عرضه کننده ظروف مسی خاتم کاری

شیوه نگهداری ظروف مسی خاتم کاری

شیوه نگهداری ظروف مسی خاتم کاری ظروف مسی خاتم کاری در واقع با وسایل ابزاری. بر روی آن اشکال و تزیین آن ها نقش می بندد. که این ویژگی سبب فروش دوچندان آن می شود و انواع مختلفی دارد مانند: آجیل خوری، بشقاب های خاتم کاری شده و یا جام ها و ظروفی برای غذاهایی همچون دیزی،می باشد. این ظروف با شست و شو زیر آب گرم و کشش اسفنج بر روی ان صدمه و آسیبی نمی بیند، اما کشیدن اشیا و وسایل نوک تیز و ضربه ها محکم به آن به دلیل انعطاف پذیر بودن مس باعث پریدگی و به وجود آمدن افت و خیز در سطح آن می شود. و باید در مقابل وسایل نوک تیز و خوردن ضربه های نا مناسب به آن جلوگیری بسیار زیادی می شود.  اما حرارت بسیار بالا بر روی آن نیز آسیب نمی تواند بزند و همین موضوع باعث ترس مردم در مقابل وجه خرید بالای آن می شود که مبادا موقع آسیبی به آن نرسد.

بازار فروش ظروف مسی خاتم کاری

بازار فروش ظروف مسی خاتم کاری نایع دستی در کشور ما تبدیل به یک محور اساسی در اقتصاد شده است، و اغلب توسط شهر هایی چون اصفهان ، یزد، و استان های مرکزی صورت می گیرد، میل مردم نسبت به خرید این ظروف روز به روز به دلیل ویژگی ها و چهره زیبای آن بیشتر می شود اما در بعضی از باور های مردم شکی نسبت به نگهداری ظروف مسی به طور صحیح نیز وجود دارد. فروش ظروف مسی در بازار های تهران و شهر های مجاور خود اغلب قیمت های نسبتا بالایی را دارا است، و به خصوص فروش ظروف مسی خاتم کاری به دلیل چهره زیبای آن بازار بهتری را در کشور ما کسب کرده، و بعضی از شرکت ها دست به بازاریابی اینترنتی آن  نیز زده اند،اما صادرات این ظروف به قدری گسترش و پیشرفت داشته است، که ایران را در بین تولید کنندگان ظروف مسی در جهان  می توان گفت در رتبه های ابتدایی قرار داده است، و صادرات آن به صورت عمده به کشور های دور دست انجام می شود. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *