خاتم کاری یکی از بی نظیرترین صنایع دستی می باشد که آثار متعدد آن به عنوان یکی از شناسنامه ها و نمادهای نفیس کشور ما شناخته می شود. این هنر از زمان های بسیار دور رونق داشته است که امروزه نه تنها از ارزش آن کم نشده بلکه جایگاه بسیار ویژه ای را به خود اختصاص داده است. انواع قاب خاتم کاری اصفهان را می توان در مرکز فروش آن یافت. برای آشنایی با طرح های مختلف آن، ادامه مطلب را دنبال نمایید.
مرکز فروش قاب خاتم کاری اصفهان

طرح های قاب خاتم کاری اصفهان

طرح های قاب خاتم کاری اصفهان  طرح های قاب خاتم کاری اصفهان بسیار متنوع می باشند و به همین خاطر مورد توجه سلایق و علایق مختلف قرار می گیرند. اصولاً از طرح‌ های هندسی متنوع به و متفاوتی برای این قاب ها استفاده می‌ کنند. طرح های مربعی شکل، مستطیلی، دایره ای، طرح های شش ضلعی منتظم و همچنین مثلثی شکل از مهم ترین آنها هستند.

طرح های خورشیدی نیز در بین آنها دیده می شود. این قاب ها اصولاً از نظر اندازه و سایز مثلث هامتفاوت هستند. در برخی از آنها مثلت های بزرگتر و در برخی مثلت های ریز تر به کار رفته است. نحوه قرار گیری آنها در کنار هم نیز طرح های زیادی را ایجاد نموده. بسته به اینکه جنس قاب از چوب، استخوان فلز و یا پلاستیک استفاده شود هم تنوع زیادی در طرح های این قاب های نفیس و ارزشمند ایجاد می گردد.

تولید کننده قاب خاتم کاری اصفهان

تولید کننده قاب خاتم کاری اصفهان  تولید کننده قاب خاتم کاری اصفهان با به کار گیری خلاقیت و ذوق هنری طیف متنوعی از این قاب ها را تولید و عرضه می کند. همچنین به منظور دسترسی آسان مشتریان به آنها، توزیع عمده و مستقیم این محصولات  را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه از طریق این سایت فروشگاهی انجام می دهد.

با حذف دلالان و واسطه های فروش، قیمت‌ ها تا حد بسیار زیادی کاهش می یابد و قدرت خرید برای همه مشتریان بالا می‌ رود. البته باید عنوان کرد که شیوه خرید یکی از عوامل اثرگذار در قیمت ها باشد. عوانل دیگری مانند جنس قاب نیز در این رابطه نقش دارد. فلز هایی مانند مس از ارزش زیادی برخوردار هستند.

همچنین طرح قاب نیز فاکتور دیگری در نرخ گذاری آن به شمار می رود. ظرافت های به کار رفته در قاب را هم می توان به این عوامل افزود. سایز و ابعاد قاب خاتم کاری شده نیز یکی دیگر از این فاکتور ها بوده و با توجه به حجم تقاضا براب خرید هم قیمت ها متغیر خواهند بود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *