مراکز پخش تابلو خاتم کاری قلمزنی اصفهان با کیفیت بسیار بالا این کالا ارائه می کنند. صادرات تابلو خاتم کاری اصفهان به کشورهای همجوار صورت می گیرد. لیست قیمت تابلو خاتم کاری قلمزنی اصفهان را می توانید از سایت های آنلاین دریافت نمود.

مراکز پخش تابلو خاتم کاری قلمزنی اصفهان

مواد اولیه ساخت تابلو خاتم کاری

مواد اولیه ساخت تابلو خاتم کاری

مواد اولیه در ساخت خاتم:

  • انواع چوب: آبنوس- فوفل- گردو- بقم- عناب- نارنج- کهکم- کبوده
  • انواع استخون: استخوان وعاج فیل- استخوان شتر- استخوان اسب
  • مفتولهای فلزی: برنج- آلومینیوم و بعضاً نقره
  • صدف- نخ پرک- سریشم- لاک.

وسایل و ابزار کار در هنر خاتم سازی:

  • ابزار عمومی شامل چکش ،اره، دریل و مته 
  • ابزار اصلی و ویژه شامل انواع اره ها ، انواع سوهان، انواع رنده، پرس، تیره دار یا خط کش قفل، مقار، انواع تنگ ها ، چسب های مخصوص 

خاتم ها بر مبنای طرح، رنگ، شکل و ابعاد محل مورد کاربرد بر روی سطح کار به وسیله چسب ویژه چسبانده شده و با ایجاد طرح های گوناگون و قرینه سازی تمامی طرح به وسیله خاتم مزین می شود که پس از بعضی ترمیم ها، سوهان، سمباده و بتونه کاری و نهایتاً ساییدن و صاف کردن سطح خاتم، کار برای روغن کاری و جلابخشی به وسیله مواد مخصوص مانند سایر سیلر و کیلر و پولیستر آماده می شود.

مرغوبیت یک خاتم خوب به ریزنقشی و منظم بودن طرح بستگی دارد که همه این ها در مهارت استادکار در تهیه مواد اولیه و نحوه کاربرد آن و حوصله و دقت بسیار زیاد خلاصه می گردد.

عرضه مستقیم تابلو مسی خاتم کاری اصفهان

عرضه مستقیم تابلو مسی خاتم کاری اصفهان خوشبختانه در سال های اخیر تعداد تولید کننده تابلو مسی خاتم کاری در کشور ما رشد چشمگیری پیدا کرده است و به همین خاطر شما می توانید به راحتی بهترین تابلو مسی خاتم کاری را از برند های ایرانی خریداری کنید.

تولید تابلو مسی خاتم کاری اصفهان توسط برند های گوناگون در ابعاد و کیفیت های مختلفی صورت می گیرد که همین موضوع ویژگی های مختلفی را هم برای این کالاها به وجود آورده است.

برای خرید مستقیم و مقرون به صرفه از تولید کننده تابلو مسی خاتم کاری می توانید به راحتی با شماره هایی که در پایین سایت درج شده اند، تماس حاصل کنید و محصول مورد نظرتان را تهیه کنید.

خوشبختانه کیفیت تولیدات داخلی کشور ما تا حدی بالا بوده که در سال های اخیر شاهد صادرات این محصول به دیگر کشور های همسایه از جمله کشور عمان هستیم.

شرکت های تولید کننده این محصول آن را با درجه کیفی عالی در اختیار نمایندگی ها قرار می دهند تا آن را به دست  مشتریان عمده داخلی برسانند  و نیز صادرات به سایر کشورها  را توسعه بخشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *