قلم زنی از هنرهای دیرینه ی اساتید گرانبهای اصفهانی می باشد که همیشه با هنر زیبای خود روی پارچه و انواع فلزات و چوب آثاری خارق العاده خلق می کند. نقش روی تابلو از زیبا ترین هنرهای آن هاست. صادرات این تابلوهای نفیس از این خطه ی پر از هنر همچنان ادامه دارد. تابلو خاتم کاری قلمزنی یکی از این اقلام صادرات صنایع دستی اصفهانی ها می باشد.

صادرات تابلو خاتم کاری قلمزنی

انواع تابلو قلمزنی با قاب خاتم کاری

انواع تابلو قلمزنی با قاب خاتم کاری تابلو قلمزنی با انواع و شکل های مختلف چشم هر بیننده ای را می نوازد. تابلو قلمزنی خاتم کاری تلفیقی از هر دو طراحی و بوجود آوردن این طرح ها با قلم و چکش روی انواع فلزات می باشد.

تابلو قلمزنی با قاب خاتم کاری انواع باغ و گل و مرغ را به تصویر کشیده است به طوری که زیبایی این تابلو ها آنقدر زیاد است که کمتر کسی وجود دارد که با دیدن این تابلو ها برای خرید آن وسوسه نشود.

این تابلوهای گرانبها و با ارزش با تصاویر خارق العاده و زیبا به فضای منزل و محیط کار شما جان تازه ای می بخشد.

استاد قلمزن چطور و چگونه این طرح ها را ایجاد می کند؟ ابتدا طراح زبر دستی با مهارت و ظرافت نقش مورد نظر را روی تابلو می کشد و بعد استاد قلمزن با قلم و چکش که ابزار کار اوست نقش مورد نظر را روی هر نوع فولادی مانند مس پیاده می کند.

این تابلوهای قلم زنی زیبا با وجود تصاویر بی نظیر بسیار چشم نواز است و حال اگر با قاب خاتم کاری تلفیق شود زیبایی و شکوه آن صد چندان می شود.

تابلو های تقلبی سبک تر است و طراحی آن در برخی جاها کج می شود چون کسی مثل هنرمند قلمزن که ساعت ها وقت صرف ایجاد آن کرده انرژی و ظرافت به خرج نداده است و همچنین تابلو های تقلبی بسیار ارزان تر از تابلو های اصل است.

انواع تابلو قلمزنی با مدل های مختلف و تصاویر زیبای گوناگون و انواع مختلف قاب های خاتم کاری وجود دارد که البته هر کدام زیبایی خاص خود را دارد و شما با توجه به دکور منزل یا محیط کار خود یکی را انتخاب می کنید تا با آن محیط ست کنید.

مرکز فروش تابلو خاتم کاری قلمزنی

مرکز فروش تابلو خاتم کاری قلمزنی تابلو خاتم کاری قلمزنی به خاطر صرف زحمت و انرژی و دقت زیاد و اگر روی مس هم کار شده باشد قیمت بیشتری نسبت به تابلو های دیگر د ارد. ولی ما در فروشگاه خود فروش تابلو خاتم کاری، این تابلوهای بی نظیر را با قیمت باور نکردنی ای به فروش می رسانیم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *