خاتم کاری یک هنر دستی باارزش است از چند ضلعی های رنگین و منظم بر روی سطح یک کار برای به وجود آوردن طرحی هندسی یا مثلثی و ایجا یک طرحی منظم و زیبا و ایجاد می شود . صادرات تابلو خاتم کاری در واقع معرفی فرهنگ و تمدن ایران به دیگر کشورها می باشد.

تابلو خاتم کاری شده از نقوش ریز و درشت مثلثی و چند ضلعی ایجاد می شود و چشم هر بیننده را به خود جلب می کند.

صادرات تابلو خاتم کاری شده

نقوش تابلو خاتم کاری شده روی مس

نقوش تابلو خاتم کاری شده روی مس نقوش تابلو خاتم کاری شده روی مس یکی از با ارزش ترین و پرسود ترین کار ها می باشد. خاتم کاری یکی از اصیل  ترین و و شکیل ترین هنر های دستی می باشد که درست کردن آن علاوه بر اینکه خلاقیت و ذوق یک هنرمند را به تصویر می کشد نیازمند صرف دقت ، وقت، صبر و شکیبای می باشد.

هنر زیبا سازی سطوح یک شکل شبیه موزائیک در اشکال هندسی مختلف از جمله: هشت ضلعی، مثلث های کوچک و طرح های گوناگون . خاتم کاری به شکل منظم هندسی گفته می شود. هنر خاتم کاری بر روی چوب ، استخوان ، و انواع فلز انجام می شود.در خاتم کاری ظرافت و نظم حرف اول را می زند.

نقش های که روی تابلو خاتم کاری انجام می شود نماد فرهنگ کهن ایران می باشد از طرح حیوان ها چون آهو و پرندگان و غیره نیز استفاده می شود. برای محافظت از سرما، گرما، رطوبت و براقی خاتم آن را روغن کاری می کنند.

فروش تابلو خاتم مسی سود زیادی برای هنرمندان این حرفه دارد. حک نقوش مختلف بر روی مس در خاتم کار طرفداران زیادی دارد. مس یکی از گزینه های مناسب برای خاتم کاری می باشد و ماندگاری زیادی دارد. می توان تابلو خاتم مسی در منزل را با دیگر وسایل خانه ست کرد و زیبای خانه را چند برابر کرد.

انواع فلزی که بر روی آنها خاتم کاری انجام می شود نقره ، طلا ، مس ، برنج می باشد.

مرکز فروش تابلو خاتم کاری شده

مرکز فروش تابلو خاتم کاری شده مرکز فروش تابلو خاتم کاری شده  را به آسانی می توان در سایت های معتبر اینترنتی و فروشگاه های اینترنتی جست جو نمود و آنچه مد نظر مشتریان می باشد عرضه نمود. در فروشگاه اینترنتی می توان تابلو خاتم کاری با کیفیت، درجه یک مناسب را تهیه نمود.

با فروش اینترنتی هم در هزینه صرفه جوی صورت می گیرد هم در زمان، مثلا در فروش اینترنتی اجاره ای بابت مغازه داده نمی شود و همچنین خرید به آسانی و سریع صورت می گیرد و در خرید اینترنتی همه خریداران واقعی هستند، همچنین در فروش اینترنتی خرید با پول نقد صورت می گیرد و خرید شرایطی که به صورت اقساط و چک می باشد وجود ندارد.

 کیفیت و مرغوبیت نیز در هزینه ی تابلو خاتم کاری دارای اهمیت می باشد. همچنین برای کسی که خریدار می باشد می تواند محصول خود را در کمترین زمان و با قیمت خیلی مناسب تر به آسانی در سایت های اینترنتی تهیه کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *