یکی از آثار شاخص هنری که ترکیبی از مس را نیز در خود جای داده و به عنوان ارزشمندترین اثر شناخته شده؛ تابلو قلم زنی مس می باشد که جنس پلاک این تابلو از مس بوده و با هنر اصیل قلمکاری، آن را طرح و نقوش متعدد و البته زیبایی بخشیده اند. حالا امکان عرضه انواع تابلو مسی قلم زنی توسط ارائه کننده اختصاصی این محصولات فراهم آمده و می توانید این تابلوهای خاص را سفارش دهید.

ارائه کننده تابلو قلم زنی مس

ابعاد انواع تابلو قلم زنی مس

ابعاد انواع تابلو قلم زنی مس در معرفی یکی از آثار ایرانی الاصل که هنرمندان اصفهانی ابداع گر آن بوده و توانسته اند آن را گسترش دهند و حتی پای آن را تا عصر حاضر هم بکشانند؛ می توان تابلوهای قلم زنی مس را نام برد.
این تابلوها توسط استادکاران قلمزن طراحی و قلم زده شده و دارای ظرافت و زیبایی فوق العاده ای می باشند؛ هر چقدر که میزان ظرافت و نقوش به کار رفته در این تابلوها بیشتر باشد؛ به همان نسبت هم دارای ارزش نهایی بیشتری خواهند بود.

همچنین باید اضافه کرد که این تابلوها در ابعاد و نقوش مختلفی دیده شده که اگر بخواهیم ابتدا در مورد ابعاد تابلو قلم زنی بگوییم؛ شامل گزینه های زیر خواهند شد:

  • تابلو قلم زنی با ابعاد 60*30 سانتی متر
  • تابلو قلم زنی با ابعاد 65*55*1 سانتی متر
  • تابلو قلم زنی با ابعاد 70*50 سانتی متر
  • تابلو با ابعاد 2*53*43.5 سانتی متر

در کنار ابعاد ذکر شده؛ در مورد طرح و نقوش به کار رفته در این تابلوهای با اصالت ایرانی نیز می توان موارد زیر را عنوان کرد:

  1. تابلو قلم زنی طرح گلدان
  2. تابلو قلم زنی طرح گل و مرغ
  3. تابلو طرح تصاویر شکار
  4. تابلو طرح نام ائمه

قیمت خرید تابلو قلم زنی مس

قیمت خرید تابلو قلم زنی مس همانطور که از قسمت قبل دریافتید؛ انواع تابلوهای قلم زنی مسی در ابعاد و طرح های متنوعی به نمایش درآمده و همینطور شدت سختی کار در برخی از این تابلوها با توجه به طرح موجود برای آنها بیشتر می باشد و در مقابل تعدادی دیگر از تابلوهای قلم زنی هم دارای طرح های ساده تر یا با سختی کار کمتر خواهند بود.

بنابراین تمامی این عوامل را اگر بخواهیم در کنار هم قرار دهیم؛ درخواهیم یافت که قیمت تابلو قلم زنی در رِنج های مختلفی دیده خواهد شد و بستگی به این دارد که بخواهید کدام تابلو با چه ابعاد، چه طرح و چه نوعی را انتخاب کنید.

اما اگر دغدغه تان این است که بتوانید تابلوهای فوق را با قیمت خرید مناسب و عمده خریداری کرده و صرفه جویی هایی را در هزینه خرید اعمال نمایید؛ می توانید مسیری مطمئن را برای خریدهای خود انتخاب کنید تا شما را به این هدف برساند؛ مانند مسیر پیش رو که قطعاً یکی از بهترین مراکز خرید تابلو قلم زنی به شمار رفته و با آن لذت کاملی از خرید را تجربه خواهید کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *