تابلو قلم زنی مس و خاتم در زمره تحسین شده ترین آثار صنایع دستی ایرانی قرار می گیرد که شهرت و طرفدارانی جهانی دارد. این تابلوهای زیبا بر بستری از فلز مس و ترکیب آن با هنر کهن خاتم کاری در قالب تابلو هایی با اندازه و سایز گوناگون ساخته می شوند و این آثار سبک و انواع متفاوتی دارند. این هنر ارزشمند و دیرینه ایرانی اکنون توسط برترین هنرمندان این عرصه ساخته و ارائه می شود.

ارائه کننده تابلو قلم زنی مس و خاتم

انواع تابلو قلم زنی مس و خاتم

انواع تابلو قلم زنی مس و خاتم در حال حاضر انواع تابلو قلم زنی مس و خاتم در بازار ایران موجود می باشد. این تابلوها بیشتر در نوع و سبک اصفهان, تبریز و شیراز ساخته می شوند, هنرمندان ابتدا بستری از جنس مس با کیفیت و ضخامت گوناگون متناسب با طرح و سبک خود را انتخاب و سپس اقدام به برجسته سازی و خاتم کاری می کنند.

از انواع این تابلو می توان به تابلوهای خاتم طرح اسماء متبرکه و اسامی ائمه (ع), طرح باغ و گل و تصویر حیوانات اشاره کرد که رایج ترین طرح, گل و باغ و پرنده می باشد و اکثر آثار با این طرح تولید می شوند. معمولا تابلوهای مس و خاتم وزن بالایی دارند که به دلیل مقدار بالای مس به کار رفته در آنها طبیعی محسوب می شود. اغلب این تابلوها را پس از ساخت با لعابی از جنس نقره و یا قلع می پوشانند تا جلوه زیباتری پیدا کند, برای قاب این تابلوها معمولا از چوب هایی نظیر گردو, نارنج و یا ترکیبات فلزی استفاده می کنند.

باید اشاره کرد که تابلو بشقاب های مس و خاتم نیز یکی دیگر از انواع این هنر گرانبها می باشند, این تابلوها نیز با همان پایه و بستر قبلی تولید می شوند ولی اینبار فرم داخلی آنها گرد بوده و بشقابی کنده کاری شده با هنر خاتم کاری در دل آن جای می گیرد.

قیمت تابلو قلم زنی مس و خاتم

قیمت تابلو قلم زنی مس و خاتم تابلوهای قلم زنی مس و خاتم به دلیل هنر و مواد به کار رفته در آنها بسیار ارزشمند هستند با این حال این محصولات قیمت ثابتی ندارند و قیمت آنها بسته به عوامل گوناگون نظیر جنس تابلو, هنرمند سازنده آن, طرح و سایز تابلو و… تعیین می شود.

این محصولات گزینه ای بسیار ایده آل و زیبا برای کاربرد در دکوراسیون منازل هستند. برای تهیه این آثار ارزشمند می توانید از طریق فروشگاه های صنایع دستی و هنری و نیز وب سایت های اینترنتی اقدام کنید. همچنین اگر نیازمند اطلاعات بیشتری در رابطه با انواع این تابلوها و نیز مراکز معتبر فروش و عرضه آنها هستید, می توانید با کارشناسان فروش تماس برقرار نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *