تابلو قلمزنی وان یکاد به صورت عرضه ی مستقیم با طراحی بسیار شیک و جذاب، جهت فروش ارائه می شود. این تابلوها توسط افراد حرفه ای و کار آزموده در زمینه ی قلم زنی روی سطوح مسی با ظرافت تمام تهیه می گردند. این تابلو ها به دلیل دارا بودن آیه های قرآن و کلام خداوند بسیار مورد احترام بوده و به عنوان یک هدیه بین دوستان و خانواده ها در نظر گرفته می شود.

از صفحه فروشنده تابلو مسی قلمزنی دیدن کنید .

عرضه مستقیم تابلو قلمزنی مسی وان یکاد

.مشخصات تابلو قلمزنی وان یکاد

.مشخصات تابلو قلمزنی وان یکاد از مشخصات تابلو قلم زنی وان یکاد می توان به ویژگی های آن از جمله نوع طراحی و تزئین تابلو و برجسته بودن آن روی مس اشاره کرد. این محصولات توسط افراد با تجربه و مشهور در این حرفه با طراحی های مختلف تولید می شود و نقش های به کار رفته در حاشیه ی تابلو ها بسیار متفاوت از یکدیگر بوده و مطابق با سلیقه ی افراد انجام می شود. این تابلو ها به دلیل این که روی مس طراحی و قلم زنی می شوند زیبایی بسیار فوق العاده ای داشته و به عنوان یک اثر فرهنگی و هنری شناخته می شوند.

این تابلو ها نماینده ی فرهنگ و هویت ایرانی بوده و به عنوان یک کالای مذهبی باعث ترویج آثار قرآنی در بین مردم و کشور های همسایه می شود. یکی از مهم ترین مشخصه ی تابلوی وان یکاد اعتقاد مردم و باور دینی افراد به این تابلو و در اصل اعتقاد انسان ها به کلام خداوند می باشد. وجود این تابلو در منازل و محیط های اداری می تواند جلوه گاه حضور خداوند در تمام لحظات زندگی باشد و امید و انگیزه را به افراد جامعه تزریق نماید.

فروشنده تابلو قلمزنی وان یکاد

فروشنده تابلو قلمزنی وان یکاد فروشنده تابلو قلمزنی وان یکاد این آثار هنری و قرآنی را در کمال زیبایی و کیفیت جهت عرضه در انواع طرح ها ارائه می نماید. امروزه این کالای فرهنگی به بسیاری از کشور های اطراف و حتی کشور های اروپایی صادر شده و به عنوان یک کالای تجاری پر فروش شناخته می شود. از لحاظ کیفی و زیبایی در سطح فوق العاده ای قرار داشته و به عنوان یک کالای بی رقیب در بازار شناخته می شوند.

قیمت این تولیدات با توجه به نحوه ی عرضه و فروش آن بسیار مناسب بوده و تمامی افراد واسطه حذف شده و خریدار به صورت مستقیم با تولید کننده اصلی می تواند ارتباط بگیرد و سفارش خود را ثبت نموده و در کم ترین زمان ممکن تحویل بگیرد. تابلو قلمزنی مسی یکی از پر رونق ترین و پر فروش ترین ها در بازار داخلی می باشد و متقاضیان بسیاری را دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *