جعبه جواهرات خاتم کاری در سایزهای مختلف وجود دارد. این جعبه ی زیبا دارای طراحی زیبا و جذابی است که حاصل هنر دستانی توانمند و خلاق می باشد. تولید این جعبه ی کوچک نیاز به دقت و ظرافت بالایی دارد. هر چه این دقت بیشتر باشد جذابیت جعبه بیشتر خواهد شد. مرکز فروش جعبه جواهرات خاتم کاری این محصول زیبا و کاربردی را با کیفیت بالا و قیمت ویژه به فروش می رساند. این جعبه را می توانید به صورت آنلاین سفارش دهید. مرکز فروش جعبه جواهرات خاتم کاری

مشخصات جعبه خاتم کاری جواهرات

مشخصات جعبه خاتم کاری جواهرات  جعبه خاتم کاری جواهرات دارای کیفیت بسیار بالایی از نظر شکل ظاهری و جنس متریال تولید شده از آن می باشد. این جعبه از چوب مقاوم و محکم ساخته شده است و دوام بسیار بالایی دارد. می توانید در آن انواع زیور آلات، انگشتر و اشیاء ریز قیمتی را نگهداری کنید.

اندازه ی مناسب و استاندارد این جعبه ی جواهرات باعث شده که بتوان از آن در مکان های مختلفی همچون داخل کشو، روی میز آرایش و … استفاده کرد و قرار داد. رنگ بندی جعبه متنوع بوده و در طرح متنوع خاتم ریز و هنرمندانه با دقت و ظرافت بالا وجود دارد.

این جعبه ها معمولا دارای قفل کوچک بوده و درب برخی از آنها به صورت کشویی باز می شود. از دیگر ویژگی آنها می توان به وزن سبک آنها اشاره کرد در حالیکه جنس بدنه این جعبه ها بسیار مقاوم و با دوام می باشد.

از دیگر مشخصات جعبه خاتم کاری زیبایی شکل ظاهری و نمای جذاب آنهاست که هر فردی را مجذوب خود می کند. 

ارائه کننده جعبه جواهرات خاتم کاری

ارائه کننده جعبه جواهرات خاتم کاری ارائه کننده جعبه جواهرات خاتم کاری این محصول را به صورت غیرحضوری و آنلاین به بازار عرضه می کند و از مشتریان و خریداران زیادی برخوردار است. زیبایی این جعبه باعث شده تا افراد زیادی آن را از اقصی نقاط مختلف کشور سفارش دهند.

قیمت جعبه جواهرات خاتم کاری به صورت عمده بسیار ارزان تر از قیمت خرید تک و جزئی است. این محصول را می توانید با کیفیت درجه یک و عالی با نازلترین قیمت از طریق همین مرکز فروش اینترنتی تهیه و خریداری کنید.

افراد زیادی از سایر نقاط کشور خواهان این جعبه ی زیبا و جذاب می باشند و آن را به صورت عمده سفارش می دهند.شما نیز در هر شهر و یا استانی که سکونت دارید می توانید زیباترین جعبه های خاتم کاری شده را به صورت غیرحضوری با مرغوبیت بالا سفارش دهید.

امکان ارسال این محصول زیبا و کاربردی با بهترین کیفیت در کمترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور وجود دارد. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *