فروش جعبه خاتم کاری شده مخصوص جواهرات در انواع مدل ها و طرح های متفاوت و گوناگون به صورت مستقیم و بدون واسطه با کیفیت عالی و درجه یک با قیمت مناسب انجام می گیرد. خریداران عمده در صورت تمایل به خرید مستقیم آن می توانند به سایت مراجعه کنند و آن را به صورت آنلاین و مستقیم با کیفیت عالی و قیمت ویژه در هر مکان مختلفی که هستند خریداری کنند تا در کوتاه ترین زمان برای آنها ارسال شود.

فروش جعبه خاتم کاری شده مخصوص جواهرات

مراحل ساخت جعبه خاتم کاری شده

مراحل ساخت جعبه خاتم کاری شده

برای ساخت جعبه خاتم کاری قبل از هر چیزی سطح جعبه صاف کاری می شود و طبق طرح و مدلی که دارند با ظرافت اشکال هندسی را در کنار هم می چینند که هیچ کس در نگاه اول متوجه اشکال چند ضلعی نمی شود و محو نقش و نگار و زیبایی و ظرافت آن می شوند.

همچنین این اشکال با ظرافت و به صورت قرینه در کنار هم قرار می گیرند و یک سطح صاف و شفاف بدون هیچ گونه برآمدگی و ناصافی را به وجود می آورند و بیشتر زیبایی هنر خاتم کاری به نظم و ترتیبی است که بین اشکال هندسی وجود دارد.

البته ناگفته نماند، نباید در بین هیچ کدام از اشکال هندسی چند ضلعی فضای خالی دیده شود چرا که همان جای خالی ممکن است سبب آسیب جعبه خاتم کاری جواهرات شود. هنر خاتم کاری بسیار ظریف است و حوصله زیادی را می طلبد اگر حوصله و دقت کافی نداشته باشند ظریف کاری آن خیلی زیبا و هنرمندانه نخواهد بود.

اشکال هندسی وقتی با ظرافت در کنار هم قرار می گیرند برای جلوگیری از آسیب اشکال هندسی بخصوص برای جلوگیری از نفوذ رطوبت سطح جعبه جواهرات را لاک کاری می کنند دقت کنید هنگام خرید جعبه خاتم کاری رنگ و لاک کاری آن یکدست باشد چرا که اگر یکدست و صاف و شفاف نباشد از زیبایی و ارزش واقعی خاتم کاری کاسته می شود و شفافیت و کیفیت یک خاتم کاری خوب را نخواهد داشت.

فروشنده انواع جعبه خاتم کاری شده

فروشنده انواع جعبه خاتم کاری شده

فروشنده انواع جعبه خاتم کاری شده به صورت مستقیم و بدون واسطه جعبه خاتم کاری را با کیفیت بالا و درجه یک با قیمت باور نکردنی و ارزان عرضه می کند.

قابل توجه خریداران عمده در صورتی که قصد خرید این محصول را به صورت مستقیم دارید می توانید به سایت ما مراجعه کنید و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید تا در اسرع وقت با برترین کیفیت و بهترین قیمت در هر مکان مختلفی که هستید در کمترین زمان برای شما ارسال شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *