مرجع فروش گلدان مس خاتم کاری، اقدام به توزیع این محصول به صورت اینترنتی و بی واسطه با قیمت مناسب نموده و در راستای رضایت مشتری تلاش می نماید. ارسال آن به سراسر کشور امکان پذیر می باشد.

مرجع فروش گلدان مس خاتم کاری

سایز بندی گلدان مس خاتم کاری

سایز بندی گلدان مس خاتم کاری

یکی از پر طرفدارترین و جذاب ترین هنرهای اصیل ایرانی خاتم کاری می باشد. خاتم کاری نوعی طراحی و ترسیم دقیق، قرینه و منظم در فواصلی مشخص می باشد.

این محصول نمایانگر فرهنگ و تمدن اقوام گذشته سرزمین ماست. قدمت این صنایع دستی در ایران به قبل از دوران صفوی می رسد، 

هنرمندان برای ایجاد جلوه ای زیبا در محصولات، هنر خاتم کاری را با سایر صنایع دستی ترکیب می نمایند و زیبایی چشم نوازی را خلق کرده و اثر بدیع را به ارمغان می آورند.

مواد استفاده شده، اندازه، سایز و طرح گلدان مس خاتم کاری، بر میزان قیمت آن تأثیر مستقیم داد. ریزتر بودن نقوش و منشورهای مثلثی خاتم ارزش و اصالت کار را بیشتر می کند.

علاوه بر استفاده زینتی از آن می توان به عنوان گلدانی شیک برای گل های طبیعی و مصنوعی استفاده نمود. کالای خوش آب و رنگ، تزئینی و زیبایی می باشد.

گلدان مس خاتم کاری شده دارای سطحی کاملا صاف و هموار بدون هیچ گونه زائده اضافی بر روی قسمت بیرونی می باشد. جلوه ای آرامش بخش و لوکس را در محیط ایجاد می کند و استفاده از آن به عنوان فنگ شویی و دفع انرژی های منفی اثبات شده است.

برای تشکیل یک واحد هندسی، با کنار هم قرار دادن چوب های طبیعی رنگی مانند چوب گردو، عناب، فوفل، بغم و زالزالک و استخوان شتر، گاو و اسب و مفتول های مثلثی شکل فلز برنج، خاتم را می سازند.

با استفاده از چسب مخصوص چوب آن را بر روی مس پرداخت و جلا کاری می نمایند و سطح کار را با پلی استر چند لایه می پوشانند.

سایز بندی گلدان مس به این صورت می باشد:

۹×۹×۲۵       ۱۳×۱۳×۲۴      ۵×۵×۱۶     ۷×۷×۲۱     ۷×۷×۱۶    ۸×۸×۲۰    ۱۰×۱۰×۲۷   ۱۱×۱۳      ۵۲×۵۲‌×۲۰    ۵×۵×۱۶ و وزن آن حدود ۱۵۰۰ تا ۶۰۰ گرم و ارتفاع آن تا ۲۰ سانتی متر می رسد.

این محصول، دقت، ظرافت، دوام و ماندگاری بالایی دارد و در برابر ر‌طوبت مقاوم است. هنری دستی و دکوری است و در فضای مدرن و سنتی مناسب می باشد.

قیمت انواع گلدان مس خاتم کاری

قیمت انواع گلدان مس خاتم کاری

جهت اطلاع بیشتر و استعلام قیمت گلدان خاتم کاری، با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

برای خرید این محصول می توانید آن را به صورت آنلاین و غیر حضوری، با قیمت مقرون به صرفه سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان دریافت نمایید و خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید.

از مزایای خرید اینترنتی، دسترسی آسان به محصول و صرفه جویی در وقت و هزینه می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *