اگر بخواهیم یک نمونه از صنایع دستی ایران را نام ببریم که از شهرت جهانی برخوردار باشد بی شک تابلو قلمزنی سنتی یکی از بهترین کاندیداها برای این منظور به شمار می رود، این مرکز پخش تابلو قلمزنی سنتی ارائه دهنده نفیس ترین و زیباترین نمونه از این تابلو ها به شمار می رود که همواره مرغوب ترین نمونه از این محصولات را به همراه قیمتی مناسب و باورنکردنی عرضه می نماید. 

مرکز پخش تابلو قلمزنی سنتی

مشخصات تابلو قلمزنی سنتی

مشخصات تابلو قلمزنی سنتی اگر قصد خرید تابلو قلمزنی سنتی را دارید بهتر است در این زمینه با افراد متخصص و با تجربه مشورت نمایید و شما نیز در این مورد بهتر است اطلاعاتی را در باره مشخصات تابلو قلمزنی بدست آورید تا بتوانید بهترین نمونه از این محصولات را با قیمتی ارزان و مناسب خریداری نمایید.

از مهمترین مشخصات تابلو قلمزنی سنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در تولید این نمونه از تابلو ها اغلب از طرح گل و پرنده استفاده می شود هر چند که نمونه های دیگری از این تابلو ها با طرح آیات و احادیث قرآنی نیز ساخته می شوند.
  • تابلو قلمزنی سنتی بر روی فلزاتی مانند مس و نقره صورت می پذیرد.
  • برای زیبا کردن تابلو ها در اطراف آن ها از پارچه های جیر و مشکی استفاده می شود.
  • از قلع برای اندود کردن این تابلو ها اغلب استفاده می شود که موجب می شود زیبا تر و جذاب تر شوند. 

این تابلو ها در ابعاد متنوع ساخته می شوند و در قاب های بسیار زیبا و شیک قرار داده می شوند که زیبایی این محصولات را چند برابر می کند. 

قیمت خرید تابلو قلمزنی سنتی

قیمت خرید تابلو قلمزنی سنتی قیمت تابلو قلمزنی سنتی به عوامل متعددی بستگی دارد، ابعاد و اندازه تابلو، کیفیت تولید، مواد اولیه به کار رفته در آن و معروفیت و مهارت استاد از مهمترین عوامل به شمار می روند. 

اگر قصد دارید این کالا را تهیه و خریداری نمایید بهتر است از قیمت خرید تابلو قلمزنی سنتی اطلاع کسب نمایید، اطلاع از قیمت و کیفیت این کالا به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین و مرغوب ترین نمونه از این محصول را با قیمت مناسب خریداری نمایید و آن را گران تهیه نکنید. 

از کجا و چگونه می توان تابلو قلمزنی سنتی را با قیمت ارزان و کیفیت عالی تهیه و خریداری نمود؟

این مرکز از بهترین مراکز ارائه دهند تابلو قلمزنی سنتی به شمار می رود، این مرکز با فروش مستقیم این نمونه از تابلو ها، فرصت بی نظیر و خوبی را برای متقاضیان این کالا فراهم ساخته است تا بتوانند کالای مورد نیاز خود را با قیمتی به مراتب کمتر از قیمت بازار و بالاترین کیفیت تهیه و خریداری نمایند. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *