خاتم کاری یکی از هنرهای دستی بسیار قدیمی ایرانیان است. در گذشته خاتم کاری بر روی چوب انجام می شد اما امروزه از مس به دلیل قابلیت بسیار بالای آن برای ساخت ظرف مسی خاتم کاری استفاده می شود. ظرف مسی خاتم کاری شده توسط مرجع فروش آن به بازار عرضه می شود. آشنایی شما با ویژگی های این نوع ظروف چقدر است و آیا می دانید چگونه و از کجا می توان نسبت به خرید این محصول اقدام نمود؟

مرجع فروش ظرف مسی خاتم کاری

ویژگی انواع ظرف مسی خاتم کاری

ویژگی انواع ظرف مسی خاتم کاری امروزه علاوه بر انجام عملیات خاتم کاری بر روی چوب به دلیل خواص بسیار زیاد مس استفاده از آن برای تولید محصول خاتم کاری شده مرسوم است. مس فلزی چکش پذیر بوده و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است بنابراین می توان انواع ظروف مسی با طرح ها و شکل های گوناگون را تولید و از آنها برای خاتم کاری استفاده نمود. این ویژگی فلز مس موجب شده است که تنوع محصولات خاتم کاری تولید شده با ظروف مسی از چوب بسیار بیشتر باشد.

عدم پر کردن همه سطح خارجی ظرف مسی با خاتم یک ویژگی ظرف مسی خاتم کاری شده است و به این ترتیب بر خلاف خاتم کاری روی چوب که باید همه سطح آن با خاتم پر شود در مورد ظرف مسی این مساله صدق نمی کند.

تلفیق رنگ مس و خاتم کاری زیبایی بی نظیری را در این ظروف ایجاد می کند و به همین دلیل این محصول از محبوبیت بالایی برخوردار است.

این ظروف تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند رطوبت دچار فساد یا زنگ زدگی نمی شوند و بافت آنها برخلاف چوب دچار گندیدگی نمی گردد و از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردارند.

این محصول در اثر فرآیند حمل و نقل و افتادن رو زمین دچار ترک یا شکستگی نمی شود و به همین خاطر تمایل به خرید آنها برای زیبایی دکوراسیون داخلی در حال افزایش است.

قیمت خرید ظرف مسی خاتم کاری

قیمت خرید ظرف مسی خاتم کاری کسانی که در زمینه فروش انواع لوازم دکوری و تجملاتی دارای فروشگاه می باشند و یا با بازاریابی برای این محصول در خارج کشور توانسته اند برای این این محصولات ایرانی مشتری پیدا کنند می توانند از ظرف مسی خاتم کاری شده به عنوان گزینه ای بسیار مناسب برای توسعه کسب و کار خود استفاده کنند.

برای خرید این محصول می توانید با مرجع فروش ظرف مسی خاتم کاری شده تماس گرفته و پس از اطلاع از قیمت ظرف مسی نسبت به سفارش این هنر دستی بسیار زیبا اقدام کنید.

فروش این محصول به صورت عمده هم امکان پذیر بوده و ارسال سفارشات به هر نقطه ای از ایران با تضمین سلامت جنس خریداری شده ممکن است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *