هنر خاتم کاری یکی از هنر های بسیار زیبا و ارزنده کشور ایران می باشد که جزو صنایع دستی محسوب شده و نمایانگر فرهنگ و هنر ایرانیان می باشد. 

هنر خاتم کاری در قالب اجناس و کالاهای مختلف خودنمایی می کند، یکی از محصولات این هنر، جاقلمی خاتم کاری شده می باشد. سایت فروش ما به عنوان مرجع فروش جاقلمی خاتم کاری شده مفتخر به عرضه شیک ترین جاقلمی به مشتریان خود می باشد. 

مرجع فروش جاقلمی خاتم کاری شده

طرح های جاقلمی خاتم کاری شده

طرح های جاقلمی خاتم کاری شده بسیاری از افرادی که دارای میز کار جدا و یا میز مطالعه می باشند و علاقه زیادی به کارهای هنری و صنایع دستی دارند، از جاقلمی خاتم کاری شده برای زینت بخشیدن به میز کار خود استفاده می کنند. 

جاقلمی خاتم کاری شده دارای انواع مختلفی از جنس، طرح،کیفیت و مدل می باشد که همه آنها نتیجه هنر دست هنرمندان ایرانی می باشد که با دقت و ظرافت زیادی طرح های بسیار زیبا و چشم نواز ایجاد می کنند. 

جاقلمی خاتم کاری شده را بر روی پایه های مختلفی از جنس چوب، مس، صدف، عاج فیل، استخوان حیواناتی مانند گاو و شتر، فلزاتی مانند برنج و نقره تولید می کنند، که هر کدام دارای طرفداران خاص خود می باشند. 

اگر بخواهیم به طرح های جاقلمی خاتم اشاره کنیم دارای طرح های فوق العاده زیبا و خیره کننده ای می باشد که هر کدام با ترکیب رنگ های بسیار زیبایی که دارند جلوه خاصی به آن می دهند، از انواع طرح های جاقلمی می توان به طرح هایی همچون گل و گیاه، طرح های سنتی، طرح اسلوب، طرح اشکال هندسی، طرح های فانتزی و طرح های نوشتاری اشاره کرد. 

بعد از طراحی خاتم بر روی پایه های مورد نظر برای شکیل شدن کار و براق و درخشش کار روی آن را با روغن پلی استر روغن کاری می کنند تا علاوه بر درخشندگی، از آن در برابر حرارت و رطوبت محافظت نمایند. 

جاقلمی خاتم کاری شده علاوه بر اینکه برای میز کار بسیار شیک و پسندیده می باشد، از آن می توان به عنوان کادو و هدیه ای متفاوت نیز استفاده کرده و با هدیه دادن این نوع جاقلمی طرف مقابل خود را شگفت زده نمایید. 

بعد از تولید جاقلمی با طرح های زیبا، نیاز به شناخت بازار هدف و ارائه آن به مشتریان این محصول می باشد، در این خصوص عرضه کننده جاقلمی خاتم کاری شده بعد از شناخت بازار و بازاریابی محصولات خود اقدام به پخش و عرضه این محصول به هنردوستان و مشتریان خود می کند. 

متقاضیان جاقلمی خاتم کاری شده می توانند از طریق این سایت و با انتخاب جاقلمی مورد پسند خود، سفارشات خود را به ما عرضه نمایند و در کمترین زمان آن را تحویل بگیرند. 

عرضه کننده جاقلمی خاتم کاری شده

عرضه کننده جاقلمی خاتم کاری شده

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *