شما می توانید محصولات تخته نرد خاتم کاری را از فروشندگان این محصول که به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی می باشند تهیه نمایید. انواع تخته نرد خاتم کاری در طرح های متنوع و مدرن و منحصر به فرد ارائه می شوند و برای تمامی سلیقه ها مناسب می باشند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صورت تماس تلفنی با فروشندگان این مجموعه در ارتباط باشید.

فروشندگان تخته نرد خاتم کاری

ابعاد تخته نرد خاتم کاری شده

ابعاد تخته نرد خاتم کاری شده خاتم کاری یکی از هنرهای قدیمی ایران است که در بخش صنایع دستی بسیار پر طرفدار است.  تخته نرد نیز یکی از محصولات خاتم کاری است که در رنگ ها و ابعاد متنوع تولید شده و روانه بازار می گردد.
ابعاد تخته نرد خاتم بر اساس استانداردهای موجود در کشور تولید می شود و در اندازه های 40*40*3، 50*49*6، 46*46*3، 48*48*8، 20*40*6.5، 23*46*7 و …. در بازار یافت می شود.
استفاده از پارچه های چند لایه پلی استر و چوب در کنار هنر خاتم کاری، زیبایی بی نظیری خلق می کند که علاوه بر جنبه کاربردی، جنبه تزئینی به آن بخشیده است. درست کردن ابعاد استاندارد توسط دست اندرکاران هنر خاتم کاری صورت می گیرد که در این زمینه فعالیت می کنند و با به کار بردن طراحی های خارق العاده نظر هر فردی را به خود جلب می نمایند.
پیشنهاد می کنیم که اگر شما جزء افرادی هستید که به سفر و گردش علاقه مندید و نیاز به بازی های فکری جذاب در طول سفر دارید، یک تخته نرد با ابعاد کوچک تری را تهیه کنید و لحظات خوشی را برای خود رقم بزنید. این کالا به دلیل وزن سبک به راحتی قابل جابجایی است و شما می توانید آن را با خود حمل کنید.
به علاوه شما می توانید این تخته نردها را به عنوان یک کادوی نفیس هدیه دهید. معمولا بهترین تخته نردها از چوب فشرده یا کامپوزیت ساخته شده اند که لایه رویی آنها به وسیله یک لاک روکش شده است که مانع از رنگ پریدگی و فرسودگی آن در طول زمان می گردد.

مرجع فروش تخته نرد خاتم کاری

مرجع فروش تخته نرد خاتم کاری مرجع فروش تخته نرد خاتم کاری شده با معرفی بیش از 100 طرح متنوع در فروشگاه اینترنتی خود و درج مشخصات و قیمت روش آسانی را برای خرید در نظر گرفته است و شما می توانید در هر زمانی که دوست دارید با مراجعه به این سایت ها مدل دلخواه خود را بر اساس سلیقه و قیمت انتخاب نمایید.
این محصولات با ضمانت اصل بودن کالا و کیفیت به شما تحویل داده می شوند و در صورت خرید عمده با قیمت مناسب تری معامله می گردند تا شما خرید مقرون به صرفه ای را تجربه نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *