تابلو یکی از قدیمی ترین وسایل زندگی بشر بود که از گذشته تا به الان به عنوان وسایل تزئینی خانه استفاده می شده است. خاتم کاری یکی از اصیل ترین هنر های ایرانیان بوده و هست و محصولات هنری زیبائی با این هنر خوشنام خلق کرده اند. یکی از این انواع تابلو های هنری، تابلو مسی خاتم کاری شده است، اصفهان مهم ترین خاستگاه اصلی انواع هنر های خاتم کاری شده است. عرضه کننده بهترین انواع تابلو خاتم کاری شده در سایت آرادبرندینگ قرار داده شده است.

عرضه کننده تابلو مسی خاتم کاری شده

مشخصه های کیفی تابلو خاتم کاری شده

مشخصه های کیفی تابلو خاتم کاری شده تابلو ها یکی از خاطره انگیز ترین بخش دکوراسیون داخلی خانه هستند، همه ی شما تقریبا یک یا دو تابلو عکس قدیمی به دیوار آویزان شده در خانه دارید که با نگاه کردن به آنها حس خوشایند و دلپذیری به شما دست خواهد داد. در میان تنوع بالای قاب ها، قاب های سنتی نمای زیباتری دارند و محبوبت و طرفداران بسیار زیادی را به خودشان جلب کرده اند. یکی از زیباترین نوع تابلوهای سنتی، تابلوهای خاتم کاری اصفهان است.  خاتم کاری یکی از هنر های ظریف است که قدمت آن به هزاران سال پیش بر می گردد، محصولات خاتم این روز ها در تنوع بسیار بالایی وجود دارند که یکی از آنها، تابلو های خاتم کاری هستند. طرح های تابلوخاتم از تنوع بسیار بالایی نیز برخوردارند. تابلو های خاتم زیبایی خاصی در خودشان دارند. 

زیبایی خانه  یکی از سنت های دیرین مردمان سرزمین کهن پارس بوده، طی تحقیقات و اکتشافات بدست آمده از بقایای تمدن اَرته و شهر سوخته، دریافتند که ایرانیان از همان گذشته طراوت و زیبایی خانه برایشان اهمیت داشته است و یک رکن اساسی در زندگی ایرانیان بوده، گذاشتن انواع تابلو های سنتی  با طرح های خیره کننده دال بر همین موضوع دارد، امروزه هم زیبایی دکوراسیون داخلی خانه جزو فرهنگ های اصیل ایرانیان است.  یک تابلو خاتم می تواند جلوه زیبایی به اتاق پذیرائی خانه مان بدهد. آن هم تابلویی که به دست هنرمندان خوش ذوق و با سلیقه طراحی شده باشد و می تواند نظر هر فردی را به خودش جلب کند.

خاتم کاری گنجینه ای از هنر اصیل ایرانی است که در تنوع و طرح های مختلفی به کار می رود، از مشخصات کیفی تابلو خاتم کاری، جنس قلم خاتم، هماهنگی نقوش های آن با تابلو، کیفیت چوب تابلو هستند. 

خرید تابلو خاتم کاری شده با پلاک مسی

خرید تابلو خاتم کاری شده با پلاک مسی تابلو های خاتم کاری در انواع مختلف و سایز های مختلفی به قیمت تولیدی فروخته می شوند. 

برای خرید تابلو خاتم کاری به قیمت تولیدی به سایت ما مراجعه کنید. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *