تابلوی قلمزنی گل و مرغ یکی از آثار اصیل ایرانی می باشد که توانسته با به نمایش گذاشتن ظرافت و اصالت خود هر بیننده ای را مجذوب خود کند.ایران کشوری است که با داشتن هنرمندانی فعال در عرصه هنر همه جهانیان از آن به عنوان کشوری فرهنگی و سنتی یاد می کنند.

ارائه کننده تابلوی قلمزنی گل و مرغ

کاربرد تابلوی قلمزنی مدل گل و مرغ

کاربرد تابلوی قلمزنی مدل گل و مرغ یکی از هنر های اصیل و ماندگار ایرانی هنر تابلوی قلم زنی می باشد که طرفداران زیادی را به سمت خود سوق داده است.هنر کنده کاری و ایجاد نقش های زیبا بر روی فلزاتی مانند مس،برنج،طلا و نقره را هنر قلم زنی می گویند.

این تابلو ها را بر اساس ویژگی هایی مانند قاب،کیفیت و سایز پلاک قلمزنی دسته بندی می کنند.کاربرد تابلوی قلمزنی این است که از آن برای تزیین دکوراسیون منزل استفاده می کنند.

جنس این پلاک ها مسی بوده و طریقه درست کردن آن ها به این روش است که یک ورقه مسی را به اندازه دلخواه برش می دهند وب با استفاده از قلع سفید می کنند سپس پشت این ورقه را با قیر مذاب پر می کنند و می گذارند تا خشک شود.

بعد از این کار هنرمند قلمزن با ظرافت و دقت خاصی و با استفاده از ابزار مخصوص نقوش و طرح هایی متنوع را بر روی بدنه مسی قلمزنی می کند.قیری که پشت بدنه ورقه مسی ریخته می شود به این خاطر است تا ورقه مسی در اثر ضربات قلمزنی کج نشود و شکستگی پیدا نکند.

بعد از این کار قسمت هایی از کار را با دوده مشکی می کنند تا این اثر هنری جلوه ای زیبا تر داشته باشد.پس از اتمام کار نوبت به انتخاب قاب می رسد که بیشتر از قاب های مینیاتوری یا خاتم کاری شده استفاده می کنند.

تابلوی قلمزنی طرح گل و مرغ از آثار و محصولات اصفهان بوده و یک محصول فرهنگی هنری محسوب می شود. این تابلو می تواند به عنوان یک هدیه برای مناسبت های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

فروشگاه فروش تابلوی قلمزنی گل و مرغ

فروشگاه فروش تابلوی قلمزنی گل و مرغ فروش تابلوی قلمزنی گل و مرغ به صورت عمده از مراکز اصلی تولید و فروش این محصول صورت می گیرد.به نمایش گذاشتن این تابلو ها در همایش هایی که در تهران و در شهر های دیگر برگزار می شود از استقبال ویژه ای برخوردار است.

همچنین خریدار می تواند به صورت اینترنتی این تابلوی هنری و اصیل را خریداری کند.قیمت این کالا با توجه به سایز و طرح آن ها متفاوت می باشد. و این اثر از ارزش هنری و فرهنگی بالایی برخوردار است و در سایز های مختلف و طرح های متنوع به فروشنده عرضه می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *