تابلو قلمزنی مشبک در ابعاد مختلف در نقش های بسیار زیبای گل و مرغ از جنس فلز برنج برای خاتم کاری آن استفاده شده است. این تابلوها از چوب های رنگی همراه با حلقه آویز است که آماده عرضه به بازارهای خارجی می باشد. تولید کنندگان این تابلو آن را با قاب های نفیس در ابعاد مختلف طراحی نموده اند. همچنین جنس پلاک قلمزنی از نوع مس مرغوب بوده و این امر سبب شده تا تابلوهای طراحی شده از کیفیت بالایی برخوردار باشند

عرضه کننده انواع تابلو قلمزنی مشبک

مشخصات تابلو قلمزنی مشبک

مشخصات تابلو قلمزنی مشبک تابلو ها نقش بسیار زیادی در دکوراسیون منزل دارند. استفاده از تابلو بر روی دیوار خانه یا محل کار میتواند زیبایی زیادی به محیط کار یا سالن های پذیرایی داشته باشد. ایرانیان از دیر باز دارای هنرهای گوناگونی بودند که یکی از آنها هنر قلمزنی می باشد. هنر قلمزنی بر روی تابلو از دیرباز در کشورمان مخصوصا در اصفهان رواج داشته است. استفاده از این تابلو برای تزئین نمودن دیوار منزل انتخاب بسیار مناسبی است. نحوه کار بر روی این تابلو به این صورت است که ابتدا از طریق قلم های این تابلو نقش های متعددی بر روی مس ایجاد می شود. سپس با زدن ضربه بر روی این سطح طرح های زیبایی را ایجاد می نماید. یکی از معروف ترین نوع تابلو قلمزنی مشبک می باشد که از زیبایی خاصی ایجاد شده است. از مشخصات این تابلو استفاده از طرح گل و مرغ بر روی این تابلو می باشد. یکی دیگر از مشخصه این نوع تابلو استفاده از قاب خاتم صلیبی است. این تابلو با قاب های نفیس در ابعاد مختلف عرضه می گردد. یکی از نقش های بسیار پرطرفدار تابلو قلمزنی مشبک، گل و مرغ است. این نقش به قدری با ظرافت خاصی بر روی تابلو کشیده شده که سبب حیرت افراد می شود.

مرکز فروش تابلو قلمزنی مشبک

مرکز فروش تابلو قلمزنی مشبک قلمزنی یک هنری است که با استفاده از نقش های بسیار زیبایی که وجود دارد بر روی سطح فلز انجام می شود. هنری که نیاز به حوصله زیادی دارد. یکی از ویژگی این تابلو در مقایسه با سایر تابلوها این است که در تابلو قلمزنی از ظرافت بالایی برخوردار است. زیرا شخص هنرمند ابتدا باید با مداد طرحی را بر روی بدنه فلز ایجاد نماید. سپس داخل آن را با قیری که به صورت مذاب درآمده پر نماید. بعد از مدتی که قیر سفت و محکم شد در این صورت با استفاده از قلمی که دارد طرح خود را بر روی آن اجرا نماید. شاید بسیاری از افراد با شنیدن کلمه قیر متعجب شوند. یکی از ویژگی قیر این است که می تواند از شکستگی ناشی از ضربات وارد شده به فلز جلوگیری نماید. انواع تابلو قلمزنی با طرح های زیبا وجود دارد فروش تابلو قلمزنی به همراه قاب نفیس سبب شده تا این تابلو در بسیاری از مراکز فروش مخصوصا در بازارهای خارجی جایگاه ویژه ای داشته باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *