شرکت فروش ساعت خاتم کاری بیضی، تمام تلاش خود را در فروش محصولی با کیفیت و با قیمتی مناسب دارد. جهت خرید مستقیم انواع ساعت های بیضی خاتم کاری شده، می توانید از طریق شماره های زیر با ما در تماس باشید.شرکت فروش ساعت خاتم کاری بیضی

نفیس ترین ساعت خاتم کاری بیضی

نفیس ترین ساعت خاتم کاری بیضی خاتم کاری یکی از هنرهای اصیل کشور می باشد که روی انواع ظروف، به خصوص ساعت انجام می شود. از این ساعت ها به دلیل شکل زیبایی که دارد، می توان به عنوان یک هدیه نفیس و گران بها استفاده کرد که ارزش بسیار بالایی دارد.
این ساعت ها در اشکال هندسی مختلفی تولید می شوند که نوع بیضی آن به دلیل فرم زیبایی که دارد بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. خاتم کاری روی این ساعت، از نقوش بسیار زیبا و ریز تشکیل شده است که تمامی اشکال با هم متناسب می باشد.
ساعت بیضی خاتم کاری شده در ابعاد مختلفی به فروش می رسد و فرد با توجه به محیط مورد نظر، بهترین نمونه را انتخاب می کند. معمولا این نقوش زیبا، هنر دست می باشد به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی دارد.
همچنین این ساعت با رنگهای بسیار زیبا و در بسته بندی های نفیس آماده فروش می باشد. جنس این ساعت معمولا از چوب بلوط، گردو و راش می باشد که جز مقاومترین نوع چوب ها هستند.
این ساعت با توجه به جنس خوبی که دارد، در برابر رطوبت بسیار مقاوم است و رنگ و مدل خاتم کاری آن تحت شرایط آّب و هوایی گوناگون تغییری نمی کند ولی چون این ساعت نفیس از مواد طبیعی تولید شده است بهتر است در برابر نور آفتاب یا رطوبت از آن محافظت کنیم تا عمر و دوام بالایی داشته باشد.
زمینه داخلی ساعت از رنگ روشن استفاده شده و اعداد بسیار خوانا می باشد و قاب خاتم کاری شده ساعت روی زمینه می آید و برجستگی ایجاد می کند.
همچنین این نقوش خاتم کاری به دلیل تنوع رنگ در آن، متناسب با هر نوع زمینه ای می باشد و هر کدام از جزئیات به ساعت زیبایی خاصی بخشیدند.
نفیس ترین ساعت خاتم، با توجه به طرح و رنگی که دارد، بر روی اعصاب فرد تاثیر گذاشته و استرس را دور می کند.

تولید کننده ساعت خاتم کاری بیضی

تولید کننده ساعت خاتم کاری بیضی تولید کننده ساعت خاتم بیضی، این ساعت را در ابعاد گوناگون و در رنگ و طرح های متنوعی تولید و به بازار عرضه می کند. همچنین این محصول، یک هدیه بی نظیر برای کسانی که دوستشان دارید، است. جهت خرید می توانید به سایت مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را به صورت عمده یا خرده، مستقیم و بی واسطه سفارش دهید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *