خرید تابلو خاتم کاری قلمزنی مشبک بازار داغی دارد. این تابلو در واقع ترکیبی از دو هنر اصیل و سنتی ایران یعنی قلم زنی و خاتم کاری می باشد. قلم زنی همان طور که از نامش پیداست به وسیله قلم های مخصوصی روی مس، طلا، نقره و برنج نقش هایی زده می شود. ولی خاتم کاری شکل های ضلعی منظمی می باشند که به وسیله چسب روی انواع چوب ها و فلزات چسبانده می شوند.

خرید تابلو قلمزنی مشبک با قاب خاتم کاری

مشخصات تابلو خاتم کاری قلمزنی

مشخصات تابلو خاتم کاری قلمزنی

مشخصات تابلو خاتم کاری قلم زنی شامل گزینه های زیر می شود:

  • این تابلو ترکیبی از دو هنر خاتم کاری و قلم زنی می باشد.
  • در واقع قاب آن خاتم کاری شده است ولی خود تابلو قلم زنی است.

از مزیت های استفاده از این محصول به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • این تابلو بسیار محکم و بادوام می باشد. به طوری که اگر از روی دیوار به روی زمین پرتاب شود. نه قالب نه خود تابلو آسیب نمی بینند.
  • به راحتی می توان با یک دستمال نرم و نمناک آن را تمیز کرد و گرد و خاک آن را از بین ببرد.
  • این کالای تزئینی به دلیل این که از ترکیب این دو هنر زیبا و اصیل می باشد باعث شده زیبایی آن شگفت انگیز شود و بتواند چشم هر بیننده ایی را به خود جذب کند.
  • رنگ آمیزی قاب خاتم کاری تابلو بسیار ظریف و دقیق انجام شده است. به صورتی که امکان تشخیص رنگ آمیزی آن به هیچ عنوان وجود ندارد.
  • تمام سطوح خاتم کاری قاب تابلو یکنواخت می باشد به طوری که اگر شما روی آن دست بکشید نمی توانید. هیچ گونه جای خالی را مشاهده کنید.
  • شکل های خاتم کاری قاب تابلو کاملا قرینه می باشند که این باعث شده زیبایی آن چندین برابر شود.

فروشنده انواع تابلو قلمزنی با قاب خاتم کاری

فروشنده انواع تابلو قلمزنی با قاب خاتم کاری

فروشنده انواع تابلو قلمزنی با قاب خاتم کاری توانسته با عرضه این نوع کالا در آمد خوبی را کسب کند. اگر به دنبال بهترین تابلو تزئینی برای جهزیه خود هستید می توانید به سراغ تابلوهایی بروید که از ترکیب دو هنر خاتم کاری و قلم زنی ساخته شده اند. چون نه تنها ماندگاری بالایی دارند و می توانند سال ها برای شما باقی بمانند زیبایی منحصر به فردی هم دارند و می توانند دکوراسیون منزل شما را فوق العاده کنند.

انواع تابلو قلمزنی خاتم کاری دارای طرح، مدل و رنگ های متنوعی می باشند. به طوری که سخت ترین سلیقه ها هم می توانند به راحتی آن ها را انتخاب کنند. علاوه بر این در اندازه های متنوعی هم وجود دارند و شما می توانید مطابق با بودجه خود آن ها را تهیه کنید و به زیبایی منزل و محل کار خود کمک کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *