قاب آینه خاتم کاری از بهترین محصولات ایرانی می باشد، ارائه کننده این محصول نیز شرکت ها‌ می باشند‌ این نوع قاب توسط نجاران کاردان و مجرب تولید می شود. قاب آینه خاتم کاری انواع مختلفی دارد و زیبایی منحصر به فرد آن باعث شده است خریداران زیادی داشته باشد.

ارائه کننده قاب آینه خاتم کاری

طرح های متنوع قاب آینه خاتم کاری

طرح های متنوع قاب آینه خاتم کاری قاب آینه خاتم کاری طرح های متنوع و زیبایی دارد، این طرح‌ها بر اساس سلیقه مشتریان انتخاب می شوند. در ادامه چند‌مورد از  طرح های متنوع قاب آینه را نام برده ایم، با ما‌همراه باشید.

طرح شطرنجی

این مدل طرح زیبایی منحصر به فردی به آینه می بخشد، در این طرح با استفاده از رنگ های سفید و مشکی مربع های کوچکی را روی قاب آینه حکاکی می کنند و قاب آینه را به شکل صفحه شطرنج در می آورند.

طرح ساده 

در این‌مدل ابتدا ابتدا طرح هایی مثل دوخت زیگزاگ را روی قاب آینه طراحی می کنند و سپس کل قاب را با یک رنگ طراحی می‌نمایند. این طراحی قیمت بسیار مناسب تری دارد.

طرح کروبی

در این طرح ابتدا تمان سطح قاب را به رنگ قهوه ای در می آورند‌و‌سپس با استفاده از رنگ سفید‌ طرح گل را روی قاب حکاکی می کنند. این‌مدل یکی از زیباترین طرح های قاب آینه خاتم کاری می باشد و بسیار طرفدار دارد.

طرح قلمدان

این مدل طرح زیبایی بسیار زیادی دارد و از آن برای آینه های بزرگ استفاده می شود. در این طرح ابتدا تمام سطح قاب را به رنگ طلایی در می آورند و سپس با رنگ سفید برگ های کوچکی را روی قاب حکاکی می کنند. این طرح از سال ها پیش تا‌کنون پرطرفدارترین طرح قاب آینه خاتم‌کاری بوده است.

طرح اشکال هندسی

در این طرح ابتدا قاب آینه را به رنگ مشکی در می آورند و سپس با استفاده از رنگ سفید روی آینه را به صورت مربع و لوزی طراحی می کنند.

مرکز خرید قاب آینه خاتم کاری

مرکز خرید قاب آینه خاتم کاری مردم در حین خرید قاب آینه خاتم کاری توجه زیادی دارند تا‌بتوانند زیباترین نوع قاب را با قیمت‌ارزان‌و‌مناسب خریداری‌نمایند. فروش این‌مدل قاب آینه امروزه با رونق بسیار خوبی مواجه شده است و به خریداران آن روز به روز افزوده می شود.

مرکز فروش این‌محصول نیز شرکت‌های معتبر ایرانی می باشند. شرکت‌های بسیار زیادی در سراسر کشور به تولید انواع قاب آینه با استفاده از هنر خاتم‌کاری پرداخته‌اند، این شرکت‌ ها تمام تلاش کارکنان خود را به کار‌گرفته اند تا بتوانند زیباترین قاب آینه را‌تولید‌و به دست‌مردم برسانند.

قیمت‌قاب آینه نیز با توجه‌به طرح‌و کیفیت‌آن معین می شود، هرچقدر که قاب طرح زیباتر و کیفیت بالاتری داشته باشد قیمت‌ آن نیز بالاتر خواهد بود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *