شرکت تولید قلمدان خاتم کاری اصفهان، انواع مختلف قلمدان خاتم کاری را در طرح های زیبا و جذاب راهی بازار می کند. فروش و عرضه مستقیم انواع ظروف خاتم کاری تزئینی از جمله؛ قلمدان، آجیل خوری، استکان، سینی، مجسمه، گلدان و … که در مدل های گوناگون به صورت زیبا و سنتی توسط هنرمندان اصفهانی هنرنمایی شده است با قیمت های مناسب انجام می شود.

مرکز تولید قلمدان خاتم کاری اصفهان

کیفیت جنس قلمدان خاتم کاری

کیفیت جنس قلمدان خاتم کاری

قلمدان خاتم کاری یکی از هنرهای قدیمی ایرانی به شمار می رود که در ترکیبات بسیاری ظریف و زیبا از چند ضلعی های منظم هنرنمایی می شوند.  ظروف خاتم کاری اصل به عنوان یک لوازم خانگی برای دکوراسیون داخلی منزل مورد استفاده قرار می گیرد که در برند های معروف و درجه یک راهی بازار می شود.

هر چقدر ساخت این ظروف ها با خاتم کاری ریزتر و ظریف تر باشد کیفیت آن نیز بالا می باشد و یک ظروف ارزشمند می باشد خاتم کاری روی چوب و مس انجام می شود که توسط هنرمندان به زیباترین و جذاب ترین طرح ها ساخته می شوند. کیفیت جنس قلمدان خاتم کاری در اصفهان معمولا شهرت چهانی دارد و نقش های آن متفاوت و جذاب هنرنمایی می شود.

ظروف خاتم کاری از ترکیب چند ضلعی های منتظم با اضلاع مختلف می باشد که در رنگ های متنوع تولید می شوند و خاتم کاری یکی از هنرهای قدیمی می باشد که در زمان صفویه به کار برده شده است. هنر خاتم کاری از مهم ترین هنرهای دستی ایرانی می باشد.

از مشخصات تشخیص ظرف خاتم کاری اصل می توان به ترکیب کردن چند ضلعی منظم در طرح ظرف اشاره نمود که جزو هنر اصیل ایرانی در جهان به شمار می رود. مواد اولیه خاتم کاری چسب و چوب است و هنرمندان و خاتم کاران با دقت زیاد روی چوب یا روی استخوان باید شکل های چند ضلعی منظم را به صورت دقیق و مساوی طراحی نمایند.

فروش عمده قلمدان خاتم کاری اصفهان

فروش عمده قلمدان خاتم کاری اصفهان

فروش عمده  قلمدان خاتم کاری اصفهان به صورت مستقیم و غیر مستقیم به متقاضیان عرضه می شود. فروشندگان برتر این محصولات را در کیفیت های درجه یک اصل از طریق فروشگاه آنلاین با ارسال رایگان به مشتریان تحویل می دهند. قیمت فروش قلمدان خاتم کاری اصفهان بستگی به ظرافت کار و طرح آن نیز دارد و هر چقدر طرح های آن ریزتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود.

اگر قصد خرید این محصول را به صورت آنلاین دارید می توانید از طریق این سایت با کمک کارشناسان فروش ما سفارش خرید کنید و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *